apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

שיווק – מתי אנשים מרגישים נכון לגבינו

שיווק מתי אנשים מרגישים נכון לגבינו

כשהם מכירים אותנו – תחושה של הכרות אישית מהווה מרכיב חשוב לביטחון. במידה ואדם אינו מכיר אתכם אישית הוא תמיד יעדיף המלצה של חבר טוב או אדם שסומך עליו. שגם במקרה זה התנסות והכרות אישית שלו מהווה חלק נכבד בעניין הבחירה. האם זה אומר שבהחלט אתם צריכים להכיר את הלקוחות שלכם? לא ממש. אפשר ליצור  את התחושה של הכרות אישית בעוד מקרים. למשל סלבס, יוצאי תכניות ריאליטי מעידים שאנשים פונים אליהם כאילו מכירים אותם אישית. כלומר כאשר אתם נחשפים ברמה אישית למשך תקופה לאנשים, נוצרת להם תחושה של הכרות אתכם. אנשים יכולים להכיר אתכם דרך האינטרנט ולאחר תקופה הם “ירגישו” שהם מכירים אתכם אישית.

חלק קודם  | לתחילת הסדרה

כשחווים אתכם כאנשים “נעימים” \ “משדרים באותו גל” – הכרות אישית אינה מספיקה, חשוב גם אפקט של הזדהות, תחושה של מחנה משותף: ערכים משותפים, אמפתיה. לכן חשוב מאוד להיות מאוד זהירים בצורה שבה אתם מתקשרים באינטרנט. מצד אחד אם אנשים מזדהים אתכם, יש סיכוי גבוהה שירצו להיות לקוחות שלכם, מצד שני, נושאים שנויים במחלוקת יכולים לבטל את התקשרות העסקית בינכם על הסף.

כאשר יש לכם פתרון מתאים למה שהם צריכים – תחושת זיהוי עצמי, בסיפור שאתם מספרים. כאשר אתם מציעים משהו שאותו אדם חושק בעצמו. נוגעים בבעיה ייחודית שלו. כאשר אדם מזהה את עצמו בסיפור שלכם, ואוהב את מה שאתם מספרים.

כאשר אתם בטוחים במקצועיות שלכם – לא מספיק להיות מקצועיים. אנשים מאמינים לתחושת בטן שלכם ולמה שאתם משדרים. אם אתם בטוחים ברמה המקצועית הגבוהה שלכם, יודעים לשדר את זה, אנשים אחרים גם “קונים” את הסיפור. גם אם “קולגות” שלכם ינסו לסתור אתכם, אתם מקבלים זכות ראשוניות ואנשים סומכים על הסיפור שאתם מספרים. בשביל זה חשוב להיזכר ב”למה” שלכם. ותמיד לזכור למה אתם אנשי מקצוע טובים. אתם חייבים לשדר את הביטחון הזה כלפי חוץ. לא בצורה יומרנית אך בצורה אסרטיבית ונחושה.

כאשר הם מבינים אתכם – כמה שהמקצוע שלכם מורכב, כך המשימה להיות ברור ומובן היא קשה יותר, וכך היא דורשת יותר השקעה בלגבש את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת. נדבר בהמשך כיצד תוכלו לעשות. חשוב לזכור שאם המסר שלכם לא מובן, הוא פשוט לא נקלט.

כאשר יש קו אחיד בין מסרים שלכם – מסרים סותרים, כפולים או לא קשורים בתודעה הציבורית, מהווים בעיה רצינית בקליטת הזיכרון שאתם מעוניינים לשתול. הקפידו לבחור במסרים שתומכים באותו רעיון והתרכזו בערך אחד, מרכזי, הכי נחוץ ללקוחות שלכם שאותו אתם הולכים לחזק בכל מסר שיווקי. את המסרים הנוספים שימרו להכרות מעמיקה יותר ולהזדמנות מתאימה יותר משיווק. למשל לשיחות העמקה עם משווקים פוטנציאליים, או להצעות שירות מרחיבות ללקוחות קבועים שמכירים אתכם היטב.

לחלק הבא

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366