apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

שיווק באינטרנט – כלים להקמת מערך השיווק לעסק

שיווק באינטרנט- בנייה וקידום אתרים

שיווק באינטרנט מהווה בסיס איתן להצלחה עסקית. למדו איך תוכלו להקים את מערך השיווק בכוחות עצמכם. קבלו כלים וטיפים רבים ליישום תוכנית שיווק באינטרנט

יישום שיווק באינטרנט – שלבים בהקמת מערך השיווק

™הגדרת קהל יעד
™בשלב זה עליכם להגדיר מיהו הלקוח האידיאלי שלכם – למי אתם פונים
™תשאלו את עצמיכם שאלות:
™ האם זה לקוח עסקי או פרטי?
™באיזה שלב בחיים \ בעסקים הלקוח נמצא?
™ איזה בעיות אני פותר לו?
™מהם התקציבים העומדים לרשותו של הלקוח?
™מהם המוצרים או השירותי שאני נותן שפותרים את הצרכים של הלקוח?
™למה אני הכי מתאים ללקוח האידיאלי שלי?

 

שלב תכנים שיווקיים

™לאחר שעניתם על השאלות, התחילו להכין תכנים שיווקיים:
™מספר מכתבי מכירה ללקוח האידיאלי שלכם
™ספרו על עצמיכם – מתוך היבטים של תכונות שלכם . גזרו מכל תכונה שלכם את התועלת שלכם ללקוח
™הכינו דף שמציג את השירותים והמוצרים שלכם עם פירוט התועלות של המוצרים
™חשבו על מספר מבצעים אפשריים שתוכלו לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. מוצרים אלה צכירים לפתח תאבון להביא את הלקוחות להמשך התקשרות. לדגומא: קופונים , טיפול ראשון חינם, פגישת ייעוץ חינם, שיעור הדרכה חינם, חבר מביא חבר ועוד…
™הכינו מצגת אישית: עד דקה, שמתארת את העסק שלכם: מי אתם, מי הלקוח שלכם, מה הוא מחפש, מה השירותים שאתם נותנים

מיתוג

™בהתאם ליכולות התקציב שלכם הכינו מיתוג שיפנה ללקוח האידיאלי שלכם:
™עיצוב של לוגו
™עיצוב כרטיס ביקור
™עיצוב של מכתבים שיווקיים ומצגות
™עיצוב של עמוד פייסבוק
™עיצוב של דפי נחיתה
™עיצוב של דף אינטרנט
™סרטון וידאו על העסק שלכם
™אנימציה
™עיצוב תמונת הפרופיל
™ככל שההעלויות של שירותיכם גבוהות יותר, כך כדאי להשקיע יותר במחומרים שיווקיים – עלות האריזה – חומרים שיווקיים שלכם, צריכה לשקף את עלות התוכלת, המוצרים שלכם

שלב הבנייה

™עדיף בשלב מוקדם מאוד להקים מערך שיווק מקיף שמכיל
™דפי נחיתה
™רשימות תפוצה
™דפים עסקיים
™פליירים
™חוברות מידע
™ועוד…

שלב היישום  – חברים

™קשרו את הדף העסקי שלכם לפרופיל שלכם
™החליפו את תמונות הרקע של הפרופילים לתמונות רקע שמיידעות את כל החברים שלכם על עיסוקכם.
™בשלב ראשוני עליכם לבנות את מערך השיווק על חבריכם הטובים, תוכלו לעשות את זה בכך שתיידעו אותם על תחום עיסוקכם. תקשרו אותם לפרופיל האישי. תפנו עליהם בבקשה לשתף וליידע. תיידעו אותם מי הקהל יעד שלכם. תחזרו על הפעולה מדי שבוע- שבועיים
™דוגמא לפנייה לחברים:
™חברים יקרים, עשיתי מהלך חדש בחיי, פתחתי עסק בתחום …. העסק מיועד ללקוחות …. שנמצאים בשלב … ומחפשים שירות של …. . בבקשה אם אתם מכירים משהו שמחפש את …. תפנו אותם אליי. אודה לכם על פרגון ושיתוף של הסטטוס. אוהב אתכם!
™מומלץ מאוד לעלות את הסטטוס עם תמונה שלכם, טלפון ,תיאור העסק וקישור לדף העסקי.

שלב הנטוורקינג

™מומלץ מאוד לנסות כמה קבוצות נטוורקינג : BNI, BIZ MAKE BIZ, ימי עיון של אנשים שמתעניינים בתחום העיסוק שלכם
™דאגו לנצל כל דקה מזמן פנוי בפגישות אלו, על מנת להכיר אנשים:
™בפגישות אלו, מטרתכם לקבל את כרטיס הביקור של אותו האדם, להכיר בקצרה את תחום העיסוק שלהם. לשאול אותם כמה שיותר שאלות. ולקבוע איתם פגישת הכרות.
™אתם לא מספרים על עצמיכם מעבר לדקה שלכם. המטרה היא : להכיר את הבן אדם, ולגרום לו לרצות להפגש להמשך שיתוף פעולה!
™אתם לא מוכרים כרגע – אתם יוצרים משווקים עתידיים ושיתופי פעולה עתידיים!
™דאגו לשאול: כמה שאלות אישיות, כמה שאלות עסקיות על תחום העיסוק. מי קהל יעד של אנשים אלו. תחשבו אם אתם יכולים להמליץ עליה למשהו. אם אתם מתלהבים מאותם אנשים. אם תרצו לעזור להביא להם לקוחות. המרכז של השיחה צריך להיות האנשים הללו

שלב יישום – נטוורקינג

™הפגשו באופן עקבי עם אנשים שאתם מכירים במפגשי נטוורקינג.
™הפגישה צריכה להתרכז באותם אנשים שאתם פוגשים, וכיצד תוכלו לעזור להם:
™א. תוכלו להמליץ עליהם לאחרים
™ב. תוכלו לעזור להם להביא לקוחות
™ג. תוכלו לקשר אותם לאנשים אחרים
™ד. תוכלו לעשות בשבילם שירות מינימאלי ללא תשלום
™כל דבר שמתרכז באותו אדם שאתם פוגשים ולא בכם.
™הכינו טקסט קצר מאוד – עד 4  דקות לכל היותר שמתאר בצורה מאוד טובה את מה שאתם עושים. הציגו אותו בסוף. ויידעו את אותו האדם מי הוא קהל יעד שאתם מתרכזים בו, או מי הם אנשי קשר שאתם מחפשים. ניתן לעשות זאת רק בסוף.
™בקשו המלצה על 2-3 אנשים שעשויים להיות מעוניינים בשירות שלהם
™שלמו על הקפה של הפגישה
™תציינו את כל הדברים החיוביים שאהבתם בפגישה ובתקשורת מול אותו האדם – תפרגנו והרבה, מהלב!

שלב יישום – שיווק ברשתות חברתיות

™הרימו קמפיין ממומן, בפייסבוק שפונה לקהל יעד שלכם.
™הקמפיין אמור לעשות אחד מהדברים:
™א. להביא אנשים לדף נחיתה שמציע את השירות החינמי שלכם
™ב. להביא אנשים לדף העסקי שלכם
™ג. להביא אנשים להרשמה ליום עיון שאתם עושים שמטרתו לתת מידע על השירותים שלכם
™ד.לספר על המבצע שאתם מציעים בחודש הקרוב
™מקדו את הקמפיין עם פוטנציאל קנייה הכי גבוה. הגדירו תשלום לפי תוצאות: קליקים, לייקים, השתתפות באירוע…

שלב היישום – רשימת תפוצה

™שלחו חומרים לרשימת התפוצה – פעמיים בשבוע. המטרה של המכתבים היא לתת טיפים מקצועיים לאנשים שרשומים לרשימת התפוצה. הטיפים צריכים לתת ערך מוסף
™ברשימה זאת תנו קישורים לדף האינטרנט שלכם, דפים עסקיים ועוד
™פעם בחודש שלחו מייל המפרט את השירותים שאתם מציעים ומכתב מכירה של מבצע החודש
™ניתן לשלוח מכתבים על ימי עיון שאתם עושים, שמטרתם לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאליים – ולא מכירה
™השתדלו לכל מכתב שאתם מכינים להכין במקביל :
™מאמר שתפרסמו באתר
™מאמר שתפרסמו בבלוגים מפורסמים – דה מרקר, תפוז ועוד
™מצגת מדובבת ו\או וידאו שתפרסמו בערוצי וידאו שלכם
™סטטוס סדף פייסבוק עם הפניה למצגת מדובבת \ וידאו או מאמר
™פרסום בכמה פורומים מקצועיים שאתם מייעצים שם

טיפול בלידים

™לאחר זמן מסויים תתחילו לטפל בלידים
™קבעו פגישה עם האדם. מטרת הפגישה היא לברר:
™מה התקציב שזמין ללקוח לבעיה שלו
™מה פתרונות שאדם מחפש
™האם קיימים שירותים שאתם יכולים להציע שנותנים מענה לצרכים של הלקוח – אם כן האם הם עומדים או מתקרבים לתקציב שזמין ללקוח
™אם לא, האם אתם יכולים להפנות את הלקוח לאנשי מקצוע אחרים שיתנו מענה לצרכיו. אם כן, קשרו אותו לאנשי מקצוע מתאימים עוד באותו יום.
™המטרה של הפגישות – לתת מענה ללקוחות שלכם בעצמיכם, או להפנות לקוחות שלא מתאימים להגדרת הלקוח האידיאלי שלכם למומחים אחרים. המטרה היא לתת ערך מוסף ללקוח, ובהמשך לקבל הפניות או ממנו, או ממומחים שהפנתם אליהם.

ימי עיון

™ארגנו מדי חודש – חודשיים ימי עיון, יחד עם מומחים במקצועות משלימים – שמטרתם לתת ללקוחות פוטנציאליים שלכם ערך מוסף.
™תתנו מידע רב, ומקיף ככל היותר.
™מטרה של ימי עיון – לתת ערך מוסף ולא למכור!
™השתתדלו לקבוע פגישות הכרות עם כמה שיותר אנשים מימי עיון. פגישת הכרות – מטרתה לתת ערך מוסף לאותו אדם, ולהכיר אותו כמה שיותר.
™הפגישה צריכה להיות לפי תסריט נטוורקינג, שמטרתה לתת ערך מוסף לאותו אדם, אם זה בכך שתקשרו אותו לאנשים אחרים, תעזרו לשווק אותו , או תתנו לו ייעוץ שיעזור לו לפתור צורך כלשהו

כמה זמן להשקיע בשיווק?

™כמה שיותר – מומלץ לפחות 50% מהזמן שלכם.
™איך להספיק הכל?
™קבעו ימים קבועים ושעות קבועות שאתם מדגישים לשיווק
™הוציאו כמה שיותר עבודות שאתם לא חייבים לעשות בעצמיכם למיקור חוץ
™התמקדו בהבאת לקוחות
™זהו זרם המזומנים לעסק שלכם, אף פעם אל תפסיקו אותו
™הוציאו למיקור חוץ כמה שיותר עבודה, כך שתוכלו להתמקד בהבאת לקוחות

טיפ נוסף

™הקדישו כל יום לפחות חצי שעה לקריאה ולימוד שיווק –
™הכניסו את עצמיכם למוד של שיווק מהבוקר
™
™שיווק טוב – התמקדו בלקוח. התמקדו בצרכים של הלקוח . תנו לו ערך מוסף
™הלקוח ייחפש לקנות מכם בעצמו ברגע שזה יקרה
™נסו את זה!
™
™התמידו!

מה עכשיו?

™התחילו בבקשה ממילוי קובץ אקסל שאותו אתם מורידים מהדף: מערך שיווק שלי
™שלחו לנו את הקובץ מלא – על מנת שנוכל לעלות אותו לאתר שלנו : toronet4u@gmail.com

קובץ אקסל ליישום תוכנית השיווק העצמי שלכם:

מערך שיווק שלי

לצורך פתיחת דף עסקי, שלחו את האקסל המלא לכתובת מייל שלנו:

toronet4u@gmail.com

בבקשה צרפו גם לוגו ותמונות שלכם, של מוצריכם, מקום העסק. כל חומר מדיה אפשרי יעזור!

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366