apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

שיווק באינטרנט – טעויות נפוצות

שיווק באינטרנט - טעויות נפוצות

שיווק באינטרנט הוא תהליך שמאפשר לבעלי עסקים להוזיל משמעותית את הוצאות השיווק שלהם. שיווק באינטרנט מהווה גורם חשוב יצירת זרם לקוחות פאסיבי. למדו איזה טעויות מומלץ לא לעשות בשיווק באינטרנט.

דילוג על מחקר ביטויי מפתח

אתם יכולים לבנות אתר מאוד יפה ומושקע. לבנות אותו נכון. הוא יהיה מהיר ואמין. אבל אם לא חקרתם מראש את ביטויי המפתח, רוב הסיכויים שהאתר שלכם יופיע בחיפושים שלא רלוונטיים לקהל היעד שלכם. או שהאתר יעלה בחיפושים אשר אין להם קהל יעד בכלל. או שהחיפושים בכלל לא יהיו רלוונטיים לתחום עיסוקכם. מחקר ביטויי מפתח הוא שלב החשוב ביותר, לקביעת תהליך השיווק באינטרנט.

מחקר מילות מפתח צריך להתרכז במטרות הבאות: מה הם ביטויי מפתח שקהל יעד שלכם מחפש. מה הם הביטויים שמשקפים טוב יותר את הצורך שהנכם עונים עליו. מהם הביטויים הפופולאריים ביותר בתחום שלכם. את מחקר מילות המפתח יש לעשות בעזרת הכלים של גוגל, ולעקוב אחרי התקדמות האתר שלכם ברמה שבועית.

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

כל הפעילות השיווקית שלכם, בין אם מדובר על עיצוב, תכנים, פעילות ברשתות חברתיות, סרטוני וידאו מצגות ועוד, צריכים להיות מרוכזים במתן חומר רלוונטי לביטויי המפתח שלכם.

שגיאה בשיווק באינטרנט – עיצוב אתר לא נכון, כתוצאה מכך מפספסים את קהל היעד

עיצוב לא נכון יכול להיות מהרבה סיבות. בינהם כפתורים לא ברורים. צבעים ותמונות שדוחים את הגולש מהאתר. דפים ארוכים מדי או קצרים מדי. עיצוב שאינו תואם לתחום עיסוקכם. למשל אם הנכם עוסקים בייעוץ עסקי, והעיצוב יוצר תחושה אישית או קלילה מדי. תמונות דהויות, או ריבוי תמונות יכולים לפגוע ברושם הראשוני. ריבוי אפקטי אנימציה, יכול להזיק לא פחות, ולגרום למשתמש לאבד את הריכוז מהר מדי.

המטרה של העיצוב הטוב, היא לתת לגולש הבנה ברורה ומהירה , תוך 30 שניות, מה אתם עושים, מה הגולש צריך ו / או רוצה אצלכם, ומה הוא צריך לעשות בשביל לקבל את זה. כלומר העיצוב צריך להיות ישר, קולע ומנחה את הגולש לפעולה הבאה, שמקרבת את הגולש להיות לקוח שלכם.

נושא התכנים בשיווק באינטרנט

הרבה פעמים תכני האתר הם כלליים מדי, שאינם משרתים את המטרה של האתר – למכור. תכנים קצרים מדי, אינם מצליחים ליצור תחושה של אימון. תכנים ארוכים מדי, מעייפים ולפעמים גם לא מסודרים בצורה ברורה ומכוונת לפעולה. תכנים משעממים, טכניים מדי, או להפך פשוטים מדי. כל מקרה לגופו. לפעמים בעלי מקצוע נוהגים להשתמש בשפה טכנית מדי. לפעמים התכנים נותנים מידע מיותר, שאינו רלוונטי למטרת האתר. והבעיה הנפוצה ביותר, התכנים אינם מקושרים לביטויי המפתח, ועל כן אינם תורמים לקידום האורגני של האתר.

נסו להתרכז בראש ובראשונה בביטויי המפתח והשאלות החשובות ביותר לקהל יעד שלכם. מה הם מחפשים? מה הקושי שלהם? תנו להם מענה פשוט ומובן, מרוכז ותמציתי , לבעיה כזאת או אחרת, שקשורה לתחום עיסוקכם. כתבו בשפה פשוטה ומובנת. טקסטים קצרים, מעניינים ועיניינים, שמביאים ערך מוסף אמיתי.

מומלץ מאוד ליצור דף נפרד לכל נושא. לא נורא אם על חלק מהדברים תחזרו בצורה זאת או אחרת. ליצור תכנים רלוונטיים, שחוזרים על עצמם במילים שונות, יעזור מאוד בקידום האורגני.

שיווק באינטרנט דורש התמדה – קצב העלאת מידע לאתר

הרבה פעמים בעלי אתרים נוהגים לעלות את כל המידע הרלוונטי בפעם אחת, או פעם בתקופה ארוכה מדי. מנועי החיפוש מתרגלים לקצב העדכון האיטי, ופשוט מורידים את האתר שלכם בדרגת הרלוונטיות של המידע.

במידה והנכם רוצים קצב קידום יפה , השתדלו לעלות מעט תכנים, אך לעתים קרובות. למשל 2-3 מאמרים בשבוע. חשוב מאוד לעדכן את אתרי האינדקסים, לאחר עדכון התכנים, על כך שביצעתם שינויים. ניתן לעשות זאת על ידי כלי מנהלי אתרים כמעט בכל מנוע חיפוש.

העלאת תמונות בצורה שגויה

אם הנכם מעלים תמונות ללא שם משמעותי, או בלי תיאורים וכותרות, הנכם מפסידים הזדמנות מצויינת לעלות בחיפושים של תמונות. במידה ותעלו תמונות רבות, שקשורות לתחום עיסוקכם, ותתנו להם כותרות ושמות קבצים שרלוונטיים לביטויי המפתח, תוכלו להביא זרימה דרך חיפוש תמונות. חשוב כמובן לשמור על זכויות יוצרים.

לא להשתמש בשיווק ברשתות חברתיות

אם הנכם מעלים אתר ולא דואגים לשים כפתורים לשיתוף ברשתות חברתיות, הנכם מנטרלים לגמרי את הויראליות של האתר. מומלץ ביותר לכלול באתר שלכם כל אספקט אפשרי של עבודה מול רשתות חברתיות: שיתוף דף, לייק, והפנייה לדפים עסקיים שלכם ברשתות. חשוב מאוד לעדכן את הרשתות בכל עדכון תכנים. זכרו לעלות תמונות רלוונטיות לתכנים, על מנת לעבור את הסינונים הבסיסיים של פייסבוק.

בנוסף לפעילות של האתר, מומלץ מאוד לעדכן סטטוסים מעניינים ברשתות חברתיות. למשל חידות, תמונות רלוונטיות, סיפורי הצלחה, המלצות, טיפים ועוד…

לשכוח דף יצירת קשר

אם שכחתם לשים דף קשר בולט בדף שלכם, וגם טלפון, זאת יכולה להיות אחת הסיבות שהלקוחות לא מגיעים עליכם. חשוב מאוד להבליט את הטלפון שלכם. ולשים דף קשר , שיהיה נגיש בכל מקום באתר. זכרו, יצירת קשר , זאת הפעולה הכי אטרקטיבית מבחינתכם, לכן הניעו את הגולש לפעולה זאת.

לשכוח את רשימת התפוצה

סטטיסטית , רשימות התפוצה, זהו כלי הכי יעיל מבחינת יחס המרה של מכירות. חשוב מאוד, לדרבן את הגולשים להרשם לרשימת התפוצה שלכם. זכרו להזמין את הגולש להצטרף לרשימת התפוצה שלכם בכל הזדמנות אפשרית. עדכנו את רשימת התפוצה, על התכנים החדשים והמעניינים שרלוונטיים לתחום עיסוקכם, ואל תשכחו להזכיר את השירותים שהנכם נותנים. כתבו על מבצעים, הנחות וכל מידע רלוונטי שיעזור לכם ליידע את רשימת התפוצה על השירותים שאתם נותנים. צרו נוכחות.

לא לבקש עזרה

האתר שלכם, אמור ליצור נוכחות. במידה ולא תשתפו אותו, ולא תבקשו עזרה בלשתף אותו, המטרה מתפספסת. בקשו מחברים, לקוחות, רשימת התפוצה, לשתף את התכנים שלכם ולהעביר אותם הלאה. אל תתביישו. אנשים אוהבים לעזור. גם אם חלק קטן מהם יעביר את המידע הלאה כל פעם, לטווח ארוך זה יצור את אפקט הויראליות הנדרש. זכרו שיווק זה תהליך מתמשך. ומשתלם להשקיע בו לאורך זמן.

לנהוג כחובבן בשיווק באינטרנט

אם תעבדו בלי תוכנית עבודה מסודרת, ללא יעדים ברורים, ללא שיטתיות, תעשו יותר נזק מתועלת. אם התחלתם בתהליך השיווק, תתמידו. קבעו יום בשבוע לכתיבת תכנים, וימים בשבוע להפצה. העזרו בסבלנות, אך תהיו עקביים.

בבקשה עזרו לאחרים, והפיצו את המאמר שלנו הלאה.

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366