apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

שיווק – הלמה שלי

שיווק הלמה שליהתחלת עסק ולא יודע כיצד להביא לקוחות? עובד נון סטופ על השיווק שלך ללא תוצאות? רוצה יותר לקוחות חדשים לעסק שלך?

המטרה של הספר הזה היא להקנות לך את הידע והכלים הנדרשים להביא לקוחות לעסק שלך. יתרה מזאת המטרה שלי להקנות לך כלים לשווק את עצמך בכל זמן וכל מקום בהצלחה. ובסופו של דבר להגיע למצב שלא תדע מה עושים עם כל העבודה הזאת. משם זה כבר סיפור לספר אחר.

נתחיל את הספר מידע, כי בזכות ידע אנחנו מפתחים אינטואיציה ליישם, בזכות הבנה איך הדברים עובדים, אנחנו מתחילים לשווק באוטומט ולראות תוצאות בכל זמן ובכל מקום. אז החלק הראשון יהיה יותר תיאורטי, אך לאחר החלק התיאורטי תראו עד כמה פשוט וטבעי עבורכם ליישם דברים בפרקטיקה. המילים הנכונות פשוט יבואו בזמן הנכון.

אתם יודעים טוב מאוד למה אתם קוראים את הספר הזה. אתם רוצים הרבה יותר לקוחות. למה? כי אתם רוצים להרוויח בזכות מה שאתם אוהבים לעשות. אתם יצאתם לעצמאות לשם חופש כלכלי, לשם חופש העיסוק ולשם הגשמה עצמית. וזאת הסיבה שאתם מרגישים שאתם בהחלט יכולים לתרום ללקוחות שלכם, לעשות את העבודה על הצעד הטוב ביותר. אתם מאמינים בעצמכם ברמה המקצועית… אבל, וזה אבל גדול, אתם צריכים עכשיו ללכת נגד כל האמונות שלכם , כל הדברים שלמדתם בחיים ולהתחיל לשבח את עצמכם, למכור את עצמכם, לעמוד בהשוואה, לענות על שאלות לא נעימות, להתמודד עם טענות מאתגרות של לקוחות “למה כל כך יקר” במקרה הטוב או חוסר עניין מוחלט במקרה הרע.

המצב הזה, שאתם צריכים לשווק את עצמכם, לפעמים מתסכל משל עצמו. נסתרות בו מחשבות לא נעימות מלכתחילה. ולכן נדרשת סוג של עבודה עצמית – מוטיבציה עצמית בכלל להתחיל את כל התהליך הזה. אתם צריכים כלים מנטליים שיעזרו לכם לעכל את המידע הנדרש וליישם אותו.

אז איך מייצרים מוטיבציה?

נזכרים למה מראש התחלנו לעסוק במה שאנחנו עושים. למה העזנו להתחיל את העסק. מה הייתה האמונה שדחפה אותנו להעז לפתוח עסק. אני מציעה שנתחיל מיצירת מצפן שיעזור לכם להתמיד, שתוכלו לחזור אליו תמיד, שידרבן אתכם ללמוד וליישם מידע שיעזור לכם להצליח ולהתגבר על דברים מאתגרים יותר בעסק שלכם: שיווק, מכירות, התנהלות מול לקוחות.

ענו לעצמכם על שאלות הבאות. נסו לחזור לאותה תקופה שבה פתחתם עסק בהתלהבות, שבה האמנתם בלב שלם, שאתם הולכים להצליח, או לפחות מאוד קיוויתם.

  1. למה פתחתי את העסק שלי?
  2. מה אני יכול לתת ללקוחות שלי?
  3. מה לא יהיה ללקוחות אם לא יעבדו איתי? איזה הזדמנות הם מפספסים?
  4. מה יקרה ללקוח שלי אם יעבוד עם מישהו פחות מקצועי ממני? מה הסכנות שלו? מה עלול לפספס?
  5. מה יקרה ללקוח שלי אם במקום לעבוד איתי לא היה עובד בכלל עם אף איש מקצוע? מה הכאבים שלו? מה התחושות שהוא חווה כרגע?
  6. מה הרגש שאני יכול להעניק ללקוחות שלי? מה התועלות של לקוח אחרי עבודה איתי בהצלחה?
  7. מה הן הצלחות עבר עליהן נשענתי בשביל לפתוח את העסק שלי?
  8. איזה דברים היו קשים עבורי בעבר והצלחתי?
  9. איך אני יודע שאני מקצוען? על איזה הצלחות אני נשען? על איזה ידע? איזה קורסים?
  10. למה מגיע לי להצליח? מה הטוב שאני מביא איתי לעולם הזה? מה יעשה טוב לאחרים אם אני אצליח במשימתי?

הרחיבו ככל הניתן במענה על שאלות אלה. זהו מקור המוטיבציה שלכם. חזרו לתשובות שלכם בבוקר ובערב ובכל פעם שאתם מתמודדים עם אתגר או פחד או אי חשק בעסק שלכם. זה ייתן לכם כוחות להמשיך. זה ה”למה” שלכם. (תודה רבה להסבר ולרעיון האדיר הזה לליאת יחיאלי, מנטורית העסקית שלי)

הסיבה הנוספת להכנת הלמה שלכם, זה ביטחון עצמי. ברגע שאתם יודעים את הלמה שלכם, בלי לשים לב תשדרו הרבה יותר ביטחון עצמי בניהול שיחות עם לקוחות ושיווק עצמי. כמו כן המסרים הללו יעברו בין השורות ובמילים שלכם בכל מסר שיווקי שתפיצו. המצפן הזה הוא בסיס איתן לשיווק העצמי שלכם.

חלק הבא

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366