apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

קידום ובניית אתרים – מושגי יסוד לעסקים

קידום ובניית אתרים – קידום אורגני

עמוסים ממושגים מקצועיים? הולכים לאיבוד כשמדברים אתכם על שיווק? בואו נבין כמה מושגים בסיסיים בקידום ובניית אתרים, במילים פשוטות.

קידום אתר

משמעות של קידום אתר, היא עשיית פעולות שעשויות לעזור לקהל יעד שלכם להגיע לאתר שלכם. כלומר, המטרה של הקידום, היא לגרום ללקוחות מועדפים שלכם להגיע דווקא לאתר שלכם.

השיטה מתבססת על כך, שכל פעם שלקוח פוטנציאלי שלכם מחפש אתכם דרך מנועי החיפוש, קידום אתר בצורה נכונה גורם לאתר שלכם לבלוט בתוצאות החיפוש. להופיע במיקומים ראשונים. וזה מוביל את אותו האדם להיכנס דווקא לאתר שלכם.

בקידום יש שתי שיטות קידום: קידום אורגני וקידום ממומן

קידום אורגני

 לגרום לאתר שלכם להופיע בין התוצאות הראשונות, כאשר אנשים מחפשים ביטויים מסוימים. למשל אתר שמוכר מכונות כביסה. האתר יילחם על תוצאות ראשונות על ביטוי “מכונת כביסה”. אתר זה יכול גם להלחם על ביטויים אטרקטיביים נוספים. למשל “מכונת כביסה BOSH  505” ואחרים.

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

קידום ובניית אתרים – מושגי יסוד לעסקים

קידום ובניית אתרים – מושגי יסוד לעסקים

המטרה של הקידום האורגני, היא להביא את האתר בצורה “טבעית” להיות בין תוצאות החיפוש הראשונות. ולשמר את המיקומים הללו. קידום אורגני, זהו תהליך שלוקח מספר של חודשים על כל ביטוי חיפוש.

יש לקידום אורגני מספר רב של יתרונות: משלמים לפי תהליך ולא לפי קליק. כלומר עם הזמן השקעה כספית בקידום לא משתנה, והתוצאות משתפרות. בנוסף הרבה יותר קל לשמר תוצאות ולהרחיב את קידום האתר לביטויים נוספים. בקידום אורגני מה שחשוב זה ותק האתר, איכות התכנים, התנהגות הגולשים באתר, הפניות לאתר מאתרים אחרים ועוד.

קידום ממומן

אולי שמתם לב להודעות מסומנות כאשר אתם מחפשים משהו בגוגל. גם בפייסבוק בהודעות בצד או בתוך חדשות רואים הודעות ופוסטים ממומנים – זהו קידום ממומן. שם המפרסמים משלמים לפי קליק , מספר הופעות, לייק, מכירה, ועוד פרמטרים נוספים.

בקידום ממומן מתנהל מכרז על הודעה. כמה שיותר מתחרים על אוכלוסיית יעד מסוימת – ביטוי חיפוש מסוים, כך העלות גבוהה יותר. כלומר עלות הקידום היא פונקציה של מספר קליקים, תחרות, איכות המודעה.

יש לקידום ממומן מספר יתרונות: רואים תוצאות מיד, יש שליטה מלאה על תקציב הפרסום ויש תמיכה במפרסמים, היות ומדובר על שירות רווחי לחברות. החיסרון הוא שמשקיעים את אותם הסכומים עבור אותן תוצאות, גם לאחר תקופה ארוכה

אנחנו מאוד ממליצים לעסקים מתחילים להשקיע תקציבים גבוהים בתקופה הראשונה בקידום הממומן. ולהשקיע במקביל בקידום האורגני. עם הזמן להקטין את עלויות הקידום הממומן, אחרי שהאתר מתקדם במיקומים בקידום האורגני.

ביטויי מפתח

 אותם ביטויי חיפוש עליהם נלחמים בקידום הממומן והאורגני, נקראים “ביטויי מפתח”. כעקרון יש טכניקות שונות לגרום למנועי חיפוש לקדם את האתר שלכם דווקא בחיפושים מסוימים, ופחות בחיפושים אחרים.

בבניית קמפיין שיווקי, עושים מחקר התחלתי של ביטויי מפתח ותחרות עליהם. בודקים כמה חיפושים יש על כל ביטוי. כמה מתחרים חזקים יש עליו. ובוחרים בביטויים חלשים בהתחלה, שיחסית קל להתחרות עליהם, לצורך קידום.

כתיבת מאמרים

זוהי דרך יישום של הקידום האורגני. מנועי חיפוש מעוניינים לקדם אתרים שעשויים לעניין את הגולש. המטרה העיקרית של מנוע חיפוש זה לתת מענה למה שהגולש מחפש. מנועי חיפוש מודדים את איכות האתר לפי פרמטרים שונים של התנהגות הגולשים: זמן שהייה באתר. מספר עזיבות. מספר מעבר ללינקים אחרים. מקור הגעה. פעולות שהגולש נקט. כל אלו מודדים את מידת ההתעניינות של הגולש באתר

ניתן להסיק מכאן, שמטרה של כל בעל עסק, לייצר תכנים באתר שלו, שעשויים לעניין את הלקוח הפוטנציאלי. האתר צריך להיות אינפורמטיבי, ענייני, ולגרום לגולש להשאיר את פרטי הקשר שלו.

בניית אתר

קידום ובניית אתרים – איך לקדם אתר בגוגל

קידום ובניית אתרים – איך לקדם אתר בגוגל

זהו שלב שבו בדרך כלל יודעים מהם ביטויי המפתח והמתחרים. מוכנים חומרים שיווקיים. ויש תכנית קידום מוכנה.  בשלב זה, משקיעים בעיצוב ומיתוג. בונים אתר מקצועי שמותאם למנועי החיפוש. ויוצאים לדרך צלחה. בבניית אתר מקובל לשלב דף ראשי – שמרכז את המידע החיוני על העסק. קורא ומזמין את הגולש לפעולת יצירת קשר המשך. ניתן לשלב בדף זה טקסט מכירתי והמלצות של לקוחות. מבצע חם, ומאמרים מומלצים. דף אודות. שמספר על העסק, צוות ועקרונות עסקיים של העסק. דפי קטגוריות שמרכזות מאמרים בנושאים השונים. גלריות של מוצרים. ועוד…

כל בעל עסק יכול לבנות את האתר שלו בצורה עצמאית באחת מהפלטפורמות הידידותיות שקיימות. למשל ב-WIX, WORDPRESS ואחרות. ניתן גם להזמין בניית אתר מקצועי, במחירים אטרקטיביים מאוד בחברות בנייה וקידום אתרים, אתרי פרילנסרים ועוד.

איך לקדם אתר בגוגל

לדעתנו עסק מצליח נמדד לפי היכולות השיווק שלו. כמה שהעסק משווק את עצמו יותר טוב, כך זרימת מזומנים יותר טובה,  העסק יציב ואיתן מבחינה כלכלית. על כן לדעתנו חשוב מאוד לכל בעל עסק, לבנות בסיס שיווק חזק וחסכוני לטווח ארוך. אנו מזמינים אתכם ללמוד את יסודות הקידום בכוחות עצמכם, ולקדם את האתר שלכם בהשקעה של עד 3 שעות בשבוע. ההשקעה הזאת תלך ותרד עם הזמן

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366