apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

קידום בגוגל – קידום אורגני וממומן

קידום בגוגל – קידום אורגני וממומן

קידום בגוגל מתחלק לשני רבדים:

קידום בגוגל – קידום אורגני  וקידום ממומן 

למי מתאים קידום אורגני בגוגל?

קידום בגוגל (אורגני) – פרסום אורגני בגוגל מתאים לחברות ובעלי עסקים, עם פוטנציאל גדילה. תהליך הקידום האורגני, זהו תהליך מתמשך. דורש השקעה ראשונית רבה. הקידום האורגני דורש קצב גידול מבחינת תכני האתר והפניות מאתרים אחרים. תהליך זה דורש שיטתיות והתמדה. את תהליך הקידום קובעים לפי מספר מתחרים. מצב של המתחרים מבחינת הקידום. וותק האתר. יעדי הצלחה. מספר לידים המיוחל ועוד.

היתרון המשמעותי של הקידום האורגני בגוגל, הוא שההשקעה כספית ראשונית גבוהה, אך הולכת ומצטמצמת לאורך זמן. עלות הבאת לקוח הולכת ויורדת. תוצאות הקידום מצטברות ומחזקות את האתר שלכם עם הזמן.

אנו ממליצים לבחור בנתיב של קידום אורגני לכל בעל עסק, עם רצון להתפתח ולגדול. לבעלי עסקים קטנים, ללא עובדים שכירים, אנו ממליצים ללכת על נתיב הקידום הממומן בגוגל.

למי מתאים קידום ממומן בגוגל?

היתרון של הקידום הממומן בגוגל, הוא המרה ישירה. הכסף המושקע מביא תוצאות מידיות. בבנייה נכונה של קמפיין הקידום, הנכם שולטים על קצב הזרימה של הלידים. כך תוכלו להמנע מעודף לקוחות בתקופות לחוצות, וממחסור בלקוחות בתקופות חלשות.

פעולה של הקידום האורגני בגוגל נועדה לקמפיינים לטווח ארוך. לעסקים בעלי חזון לגדול ולהתפתח. בעלי עסקים שמתכוונים להרחיב את תחומי פעילותם, לעשות שיתופי פעולה, להעסיק עובדים. בעלי עסקים עם תקציב חודשי זמין. בקידום אורגני בגוגל לוקח זמן עד שרואים תוצאות, ונדרש להשקיע תקציב לא מבוטל,לאורך זמן. מחיר הבאת לקוח בהשקעה בקידום אורגני בגוגל, הולכת וקטנה עם הזמן. קצב זרימת הלקוחות הולך וגדל. לא ניתן לשלוט בזרם זה באופן מיידי.

לעומת זאת קידום ממומן בגוגל נותן לבעל העסק הרבה יותר שליטה על הקמפיין השיווקי שלו, וניתן לעשות שינויים מיידיים. קידום ממומן דורש פחות עלויות הקמה, והוא הרבה יותר קל לניהול. הרבה יותר קל לכוון כלים שנועדו למטרה, מאשר לנסות להבין ולהתאים את האתר לאלגוריתמים מחושבים. אלגוריתמים אלה משתדרגים מיום ליום, על מנת להקשות על המקדמים ליצור קידום באופן מלאכותי.

בקידום האורגני בגוגל יש יתרון עצום לפורטלים, לעומתם בעלי עסקים קטנים מתקשים לעמוד בתחרות. בכל אופן מאוד לא מומלץ לקדם בגוגל בצורה אורגנית ללא ידע תאורתי וללא התייעצות עם גורם מקצועי. רוב הסיכויים שתבחרו שיטות אשר נחשבות לקידום לא חוקי, ותענשו על כך קשות , בהכנסת האתר שלכם לאחת הרשימות השחורות. הפיתוי המרכזי בשיטות השחורות וקידום חובבני, הוא בכך שקידום כזה מביא תוצאות מהירות בהתחלה, אך לנפילה קשה במיקומים בחיפושים בהמשך.

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

במידה והחלטתם לנהל לבד את מסע הקידום שלכם בגוגל , בבקשה קראו את ההמלצות הבאות:

מחקר ביטויי מפתח

בשני סוגי הקידום, עשו מחקר ביטויי מפתח מקיף

הרשמו לשירות של גוגל אדוורדס. תעברו לכלי תכנון ביטויי מפתח.

רשמו את רשימת הביטויים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לחפש.

את רשימת הביטויים הכניסו לחלונית מילות המפתח.

התחילו ללמוד על מספר חיפושים חודשיים של ביטויי המפתח שלכם, וראו ביטויים קרובים, בחוצץ “רעיונות לביטויי מפתח”

אם האתר שלכם חדש, ועדיין אין ברשותכם תכנים רבים, נסו להתמקד ביטויי מפתח פחות אטרקטיביים (עד 500 חיפושים). עקב כך שהתחרות בהם נמוכה יותר, והעלות לקליק קטנה יותר, יהיה לכם הרבה יותר קל לקדם את האתר שלכם דווקא בביטויים אלו.

אנו ממליצים לבנות תוכנית עבודה על ביטויי מפתח ממספר החיפושים הנמוך ביותר, לגבוה. מומלץ שמספר החיפושים הנמוך ביותר ברשימה שלכם יהיה לפחות 100 חיפושים לחודש.

נסו להתרכז באספקט מרכזי של תחום העיסוק שלכם, וסמנו את רשימת הביטויים הקשורים לנושא זה.

כעת, פעלו לפי מסלול הקידום שבחרתם.

בקידום האורגני:

הנכם צריכים לקבוע לעצמכם שיטת עבודה. ובאופן שיטתי , לקדם את הביטויים שבחרתם. כל שבוע – שבועיים, בחרו ביטוי אחר.

את הביטויים תוכלו לקדם בכמה אופנים:

כתיבת מאמרים

כתבו מאמרים הקשורים לביטוי המפתח. מומלץ שהמאמרים יתנו ערך מוסף אמיתי לגולשים. המטרה של המאמרים, היא להאריך את השהות של הגולשים בעמוד. כמה שיותר זמן אנשים שוהים בעמוד שלכם, כך מנועי החיפוש מזהים את המידע באתרכם לרלוונטי לנושא החיפוש.

המנעו משכפול תכנים

חשוב מאוד ליצור מאמרים איכותיים וייחודיים. כל שכפול של תוכן עשוי לפגוע קשות בקידום שלכם בגוגל.

הכינו חומרי מדיה מעניינים, כמו תמונות, אנימציות, סרטי וידאו.

בהעלאה של התכנים מסוג מדיה

חשוב מאוד למלא פרטים של תיאור וכותרות, הקשורים לביטוי המפתח, אותו הנכם מקדמים השבוע.

פרסמו מאמרים באתרכם ובאתרי מאמרים אחרים. זכרו לתת הפניה לאתר שלכם בפרופיל שלכם באתרי מאמרים. מומלץ מאוד לתת קישורים לתכנים קשורים באתרכם.

הרשמו לאתרי אינדקסים

הכינו מספר תיאורים קצרים על העסק שלכם. חשוב מאוד להשתמש בביטויי המפתח בתיאור העסק שלכם. הרשמו בצורה שיטתי ל 2-3 אתרי אינדקסים בשבוע. חשוב מאוד לכלול בשדה של שם העסק 3 ביטויי מפתח מרכזיים מרשימה שהכנתם. המנעו מהרשמה ליותר מ-3 אינדקסים בשבוע. גוגל עלול להחשיב את זה לשיטה של הקידום הלא חוקי.

בקידום הממומן:

ייצרו מספר הודעות לכל ביטוי מפתח. ונהלו את הקמפיין שלכם תוך מעקב הדוק  אחרי הפעילות של המודעות. המטרה שלכם להוזיל את עלות הבאת לקוח. כלומר , להעלות יחס עלות תועלת מבחינת הלידים הנכנסים מפעילות הקמפיין.

לכל ליד שהנכם מקבלים מהאתר, שאלו את הלקוח , דרך איזה מודעת בגוגל הוא הגיע לאתרכם, וסמנו אותה. נהלו טבלה שתמדוד לכם השקעה כספית מול רווחים דרך כל הודעה. לאחר תקופה של מספר שבועות, תוכלו לסמן לעצמכם את המודעות, עם יחס המרה הגבוה ביותר.

כך דרך לימוד תוכלו לייעל את הקידום הממומן בגוגל.

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366