apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

קידום אתר במהירות שיא

קידום אתר במהירות שיא

כבר שנתיים אנחנו עוסקים בקידום אתרים באינטרנט, וראינו שיש שיטות יעילות במיוחד. שיטות שמצליחות להטיס את האתר שלכם למעלה, תוך זמן קצר מאוד. אם בא לכם לעשות שינוי מהותי בשיווק שלכם דרך האינטרנט, כדאי לכם לקרוא את המאמר הזה. עכשיו נחשוף בפניכם את השיטות הכי יעילות בקידום כדיי שגם אתם תחוו קידום אתר במהירות שיא.

לפני שנחשוף את הכלים הסודיים, בואו נדבר על בסיס חשוב, שהוא מהותי מאוד באסטרטגיית שיווק שלכם:

מה הלקוח שלכם מחפש?

זוהי שאלה מאוד חשובה. משום שאם תמקדו את הקידום שלכם לביטויים שהלקוחות שלכם לא מחפשים, ממש חבל על המאמץ. מה הלקוח מחפש, זהו דבר ראשון שאתם חייבים לבדוק. יש לנו מאמר מצוין, שיעזור לכם לקבוע מה בדיוק הלקוח שלכם מחפש. אם אתם עדיין לא יודעים, בבקשה תחזרו לאחר שתוודאו בדיוק מה הם מחפשים.

סוד קידום אתר – מיקוד

חשוב מאוד להיות ממוקדים מאוד כאשר אתם מקדמים את האתר שלכם. מיקוד זהו סוד הגדול ביותר של קידום אתר מצליח.

לאחר שביררתם בדיוק מה הלקוחות שלכם מחפשים, דרגו את הביטויים שלכם לפי סדר חיפושים עולה. התחילו מהחיפושים הפחות פופולריים, ועם הזמן תעלו למעלה.

כעת קבעו תכנית עבודה שבועית. בה אתם מתמקדים כל שבוע בביטוי מפתח אחד בלבד. לכל ביטוי מפתח נגלה לכם מה בדיוק לעשות, על מנת שהאתר שלכם יתקדם במהירויות מטורפות למעלה!

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

המאמר צריך להכיל את ביטוי מפתח בכותרת

זהו תנאי חשוב מאוד להתקדמות מהירה. חשוב לשלב את ביטוי המפתח כמו שהוא בכותרת המאמר. אם יש לכם מערכת של וורדפרס, אז תשלבו את ביטוי המפתח גם בכתובת הכתבה (זהו פרמטר מתחת לכותרת). אם לא, היכנסו לגוגל טרנסלייט, ותרגמו את הביטוי שלכם כמו שהוא, לאנגלית. אותו הכניסו בכותרת המאמר שלכם עם סימן “-” במקום רווח. זהו התנאי הראשון והחשוב ביותר בקידום ממוקד

קידום אתר במהירות שיא

קידום אתר במהירות שיא

ביטויי מפתח בתמונות, פסקה ראשונה, כותרות משנה

משהו שממקד עוד יותר את הקידום שלכם, זה לשלב את ביטויי המפתח בשמות וכותרות של תמונות. אנחנו מציעים לכם לשמור את התמונה מראש תחת שם של ביטוי מפתח, או תרגום שלו. ואז למלא כל הפרמטרים של תמונה עם ביטוי מפתח זה. יש בדרך כלל פרמטרים של תיאור, שם, טקסט צף. כל אלה צריכים להכיל ביטוי מפתח כמו שהוא. ניתן ורצוי לשלב יותר מתמונה אחת בטקסט.

פסקה ראשונה, צריכה להכיל את ביטוי המפתח. אפשר פשוט לחזור על הכותרת במהלך הפסקה הראשונה. זה אולי ירגיש לכם קצת מלאכותי, אך אל תתרגשו. אף אחד לא שם לב לזה. זה מרגיש דיי טבעי.

מאוד יחזק את הקידום שלכם שילוב של ביטוי מפתח בכותרות משנה בהמשך הטקסט. זה מאוד מחזק את הקידום.

מאפייני קידום (SEO META TAGS)

מצאו במערכת ניהול תוכן שלכם, את המיקום בו אתם יכולים לשנות מאפייני מטה של הכתבה הספציפית הזאת. שאלו תמיכה אם אתם לא מוצאים. מלאו את הכותרת כך שתכיל ביטוי מפתח שלכם. חשוב בביטוי מפתח לרשום רק ביטוי מפתח אחד. ואילו בתיאור, בדומה לפסקה הראשונה, לחזור על ביטוי המפתח ותיאור קצר שיניע את הקורא של התיאור להמשיך את הקריאה בקישור שלכם. אחוז גבוה של כניסות, מטיס את העמוד שלכם למעלה בתוצאות החיפוש

שלב אחרון וחשוב מאוד – קישורים חיצוניים

קידום אתר במהירות שיא

קידום אתר במהירות שיא

רבים מאתנו שוברים את הראש  מאיפה להשיג קישורים חיצוניים איכותיים. הסוד הוא מאוד פשוט. ישנן רשימות רבות של אתרי מאמרים באינטרנט. חפשו אחת מהם, ודאגו לעלות את תקציר המאמר שלכם (300-350 מילים) ל-2 או שלושה אתרים שונים. חשוב מאוד לתת קישור לכתבה שזה עתה הכנתם. זהו זה, זה יטיס את העמוד הפנימי שלכם לשמיים במהירות שיא!

אז איך מטיסים את האתר במהירות שיא בתוצאות החיפוש?

מתמקדים בביטוי מפתח אחד בלבד בכל שבוע. דואגים להתאים את המאמר לביטוי בצורה נכונה. מפזרים 2-3 תקצירי המאמר לאתרים שונים.

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366