apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

קידום אתר אינטרנט – איך מקדמים לבד

קידום אתר אינטרנט

בין אם אתם מנהלים עסק עצמאי, ובין אם אתם מקימים מיזם אינטרנטי, מומלץ מאוד ללמוד ולהבין בנושא קידום אתר אינטרנט. יש סיכוי שיהיה לכם קשה להתחרות עם מקדמים מקצועיים בתחום, אך עדיין תוכלו להשיג תוצאות טובות בכוחות עצמכם. עם הזמן,  תוכלו לבחור מקדמים יותר מקצועיים, בזכות הידע שתרכשו. נושא הקידום הוא נושא מאוד טכני, אך דיי פשוט ליישום. במאמר זה, נדבר על קידום אורגני, שתוכלו ליישם באופן עצמאי לחלוטין. נשתמש במושגים פשוטים וטכניקות מובנות. ייתכן שסעיפים טכניים מסויימים ידרשו מכם להכיר כלים חדשים. בבקשה אל תבהלו. כלים אלו נבנו לאנשים לאנשים פשוטים, וקלים להבנה ולשימוש.

מה זה קידום אתר אינטרנט?

כאשר אנחנו מדברים על קידום אתר אינטרנט, הכוונה שלנו היא לקידום הדפים הפנימיים של האתר שלכם, בתוצאות חיפוש שונות. כלומר, אתם רוצים שהאתר שלכם ימצא על ידי קהל היעד שלכם. כמובן שהמטרה היא שהוא יראה אתכם בין שלוש התוצאות הראשונות. אך גם להיות בין עשרה ראשונים זה טוב. כי עדיין תקבלו אחוז מסויים של כניסות מסה”כ החיפושים.

בשביל להבין איך לקדם את האתר, צריך להבין איך מנועי החיפוש חושבים ועובדים. כך תוכלו לדעת יותר טוב מה לעשות בשביל לגרום להם “לחשוב” בכיוון הנכון. מנועי חיפוש מנסים לדמות את לוגיקת האדם, וללמוד מה מעניין ורלוונטי למחפשים ומה לא.

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

איך מנוע חיפוש חושב?

לצורך הדגמה נשתמש במנוע חיפוש הפופולרי ביותר כיום – גוגל.

סריקה ושמירה בזכרון

מנוע חיפוש סורק באופן בלתי פוסק את דפים אינטרנטיים באינטרנט. הוא מתחיל מאתרים שנראים לו חמים ומעניינים ביותר, וממשיך הלאה. ברגע שהוא סורק אתר חם ומעניין, ורואה שם קישור לאתר אחר, מבחינתו הקישור הזה הוא חשוב, וצריך לעבור לקישור זה ולסרוק את האתר. אז מכאן אנחנו יכולים להבין שבשביל שאתר מסויים ייסרק , הוא צריך להיות מקושר לאיזה אתר אחר שכבר נסרק. וכמה שהאתר הזה יותר חם ומעניין מבחינת גוגל, כך הקישור יותר טוב.  בנוסף לכך לכל קישור ניתן ציון. כמה שיש פחות קישורים מאותו דף, כך הציון הזה יותר גבוה. כי הקשר הרבה יותר מכוון וממוקד. כמה שהדף עליו מצביעים יותר רלוונטי לתחום שבו עוסק הדף שמצביע, כך הקישור מקבל ציון יותר גבוה. כמה שהטקסט עליו מגיעים, יותר עשיר וקשור לנושא הקישור, כך הציון יותר גבוה.

קידום אתר אינטרנט איך רואים אותך

קידום אתר אינטרנט איך רואים אותך

איך גוגל יודע שמה שכתבתם רלוונטי?

 בנוסף לכלים מתקדמים של סריקה וניתוח טקסט, גוגל גם בודק את התנהגות הגולשים, כאשר הם מגיעים לדף שלכם. את כל הנתונים הללו גוגל מנהל ושומר בזכרון. הוא עושה את זה  בצורה מאוד יעילה וטובה, זמני איתור מידע נמדדים בחלקי שניות.

אז מה למדנו? גוגל יודע על קיום האתר שלכם מאתרים אחרים שהוא סורק. כמה שאתרים אלה יותר קשורים לתחום שלכם, יותר טוב. כמה שפחות קישורים מופיעים מאותו דף, יותר טוב. כמה שתחום הדף המצביע על האתר שלכם, קשור יותר לתחום שלכם, יותר טוב. וכמה שהטקסט שלכם יותר עשיר, מעניין, וקשור לתחום שאותו אתם מקדמים, יותר טוב.

הבנתי שאני צריך קישורים מאתרים אחרים, ממה אני מתחיל?

דבר ראשון שצריך להבין, הוא מה הגולשים שלכם מחפשים. כלומר מה הביטויים שהם מקישים בגוגל, בדרך כלל. יש הרבה מאוד אתרים שבנויים נכון מאוד, אבל לא מקבלים תנועה. והבעיה באה ממקום של חוסר הכרות עם קהל יעד. האתר פונה לביטויים שאין עליהם חיפושים, או שפונה לביטויים שהתחרות עליהם מאוד קשה. עד כדי כך שהם פשוט לא מצליחים להגיע לעמוד הראשון. לפעמים הביטויים עליהם מכוון האתר, הם כלליים מדי, וגוגל מקבל החלטה,  שתכני האתר לא רלוונטיים לחיפושים אלה.

מחקר ביטויי מפתח - קידום ובניית אתרים

מחקר ביטויי מפתח – קידום ובניית אתרים

איך מוצאים ביטויים שהגולשים שלכם מחפשים?

ישנם כלים רבים למחקר ביטויי מפתח. אנחנו ממליצים להשתמש בכלים של גוגל אדוורדס. זהו כלי שמשתמשים בו לתכנון קידום ממומן בגוגל. הוא מיועד לבדיקה של  רלוונטיות האתר שלכם לביטויי מפתח שונים. הכלי מציין מה גובה התחרות על כל ביטוי, מספר החיפוש המשוערך בחודש, ומה עלות לקליק בקידום הממומן . עלות לקליק בקידום הממומן, מהווה מדד מצוין לתחרות על הביטוי. ביטויים עם תחרות גבוהה יהיו יקרים יותר. אנחנו ממליצים להשקיע במחקר ביטויי מפתח, או להזמין את השירות הזה ממקדמים מקצועיים. זהו בסיס איתן לקידום האתר, ומהווה בסיס להצלחה. תוכלו להכיר את הליך מחקר ביטויי מפתח במאמר שהכנו.

תקציר תהליך מחקר ביטויי מפתח

לצורך חיפוש הביטויים, הכינו רשימה של ביטויים שלדעתכם הגולשים שלכם מחפשים. כמה שיותר ביטויים, יותר טוב. לאחר מכן השתמשו בכלי של גוגל אדוורדס, לניתוח ביטויי מפתח. בכלי זה תוכלו לרשום את ביטויי המפתח אחד לכל שורה.

 

לאחר מכן מקדו את החיפוש שלכם למדינה שרלוונטית לכם , ולשפות שרלוונטיות לכם. בצעו בדיקה של ביטויי המפתח בעזרת חוצץ “רעיונות לביטויים”. חוצץ זה יציג לכם גם את הביטויים שהקשתם , וגם רעיונות לביטויים אחרים. השתמשו בכלי זה לבחירת 3-5 ביטויים. המטרה שלכם למצוא 3-5 ביטויים שיש עליהם בין מאות למספר אלפים חיפושים, ועלות לקליק נמוכה יחסית (עד 20 שקל).

אנחנו ממליצים לכם לסדר את ביטויי המפתח לפי תחרות עולה. למשל לפי מחיר לקליק. עד כאן זה מספיק על מנת להתחיל את הקידום של האתר שלכם. כאשר האתר שלכם יתפוס מעמד חזק ועמיד בתוצאות החיפוש בביטוי זה, יהיה לכם קל משמעותית לקדם גם ביטויים נוספים.

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

מה עושים עם ביטויי מפתח שמצאתם?

אם אתם בשלב התחלתי של בניית האתר, אז ביטויי המפתח שמצאתם, צריכים להוות בסיס חזק לכתיבה ובניית המשך. מה שתצטרכו לעשות מעכשיו והילך, זה להתרכז ביצירת תכנים שמכילים ביטויים שמצאתם. התמקדו בביטוי אחד בכל מאמר. המטרה היא לייצר תכנים איכותיים בתוך האתר שיגרמו לקורא להתעניין ולקרוא את המאמר שלכם עד הסוף. אנחנו משתמשים במדריכים ליזמים ועסקים, ונותנים להם כלים לקידום האתר. אתם יכולים ליצור מדריכים וטיפים, לכתוב כתבות יצירתיות על תהליך העבודה שלכם. אתם יכולים לענות על שאלות נפוצות. אתם יכולים לכתוב על לקוחות שלכם ומה תוצאות. במידה ויש לכם אפשרות לעלות תמונות, אתם יכולים לשתף תמונות וגלריות. הרחיבו בתיאורי תמונות על השראה שלכם, תהליך יצירה, חוויות שלכם מהעבודה, סיפורי הצלחה או כל דבר שעשוי לעניין את הגולש שלכם. אנחנו כל הזמן מחפשים רעיונות חדשים. ככל שהעניין של הגולשים עולה, כך עולה זמן השהייה שלהם באתר.

איך יודעים כמה זמן האדם שוהה באתר?

את זמן שהייה באתר תוכלו לעמוד בעזרת כלים של גוגל אנליטיקס. זהו כלי שמיועד לשמור את הנתונים הסטטיסטיים של האתר שלכם. הוא נותן מידע רב: זמן שהיה. מקור כניסה של הגולשים לאתר. זרימת הגולשים בין הדפים השונים באתר שלכם. אחוז נטישה ואחרים. הצטרפות לשירות היא מאוד פשוטה, ודורשת מכם וידוי חד פעמי על כך שהאתר שייך לכם. לאלו מבינכם שמשתמשים במערכות תוכן, חפשו להתקין תוסף שנקרא גוגל אנליטיקס. בתוף התוסף תצטרכו להזין את הקוד של המנוע שלכם. לאלו שמשתמשים בוויקס, הכנסו להגדרות של SEO שלכם.

הערות חשובות למבנה העמוד הראשי כחלק מ:קידום אתר אינטרנט

רוב הפניות שתייצרו יפנו את הגולשים לאתר שלכם. הוא גם יהיה המדד המרכזי מבחינת מנועי החיפוש. לכן חשוב שהדף הראשי של האתר שלכם יכיל מידע רב, ויהיה קרוי על שם ביטויי המרכזי עליו אתם מכוונים את האתר. העמוד הראשי צריך להכיל טקסט רב שרלוונטי לביטוי זה. אם האתר שלכם הוא אתר עסקי, ומטרתו לקדם את העסק שלכם. אנו ממליצים לבנות את טקסט העמוד הראשי כטקסט מכירתי. מטרת הטקסט היא לקדם את השירותים שלכם ולגרום לגולשים המשך התקשרות אתכם. למשל להתקשר עליכם, או להשאיר פרטים. תוכלו ללמוד על הטקסט השיווקי מכתבה שלנו על “כיצד להפיק מקסימום מאתר שלך

יצירת קישורים מאתרים אחרים

כפי שהבנו, חשוב מאוד שכמה שיותר אתרים חמים ומעניינים יצביעו על האתר שלכם. מומלץ שהם יהיו מתחומים שקשורים. תוכלו לקרוא בהרחבה על “דרכים לקידום האתר שלכם באינטרנט בחינם“. כמה דרכים בהם תוכלו לאתרים אחרים להצביע עליכם: אתרי מאמרים בתחום העיסוק שלכם, אתרי טיפים, דפים עסקיים, קבוצות בפייסבוק, בלוגים, פורומים, אינדקסים של עסקים ואחרים.

איך יודעים שקידום האתר שלי מצליח?

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

ישנם כלים רבים למעקב אחר ביטויי מפתח ומיקומים. אנחנו מאוד ממליצים להשתמש בכל של מנהלי אתרים של גוגל. בכלי זה תדרשו גם להוכיח שהאתר הוא שלכם. תוכלו להטמיע את קוד של הכלי בראש הדף. ב-WIX  יש לכם אופציות מתקדמות בכלים של SEO. ובמערכות תוכן רגילות, חפשו תוסף שמאפשר להטמיע קוד ב-HEADER. בדרך כלל זהו השם של התוסף. במידה ונושא התקנת התוספים מאוד מורכב, תזמינו את השירות אצל בונה אתרים. תוכלו ליצור איתנו קשר להזמנת השירות.

לאחר ההתקנה, הכנסו לכלים של שאילתת חיפוש -> תנועת חיפוש. המערכת תציג לכם את ההופעות של האתר שלכם לפי ביטויי המפתח השונים. היא תראה לכם את מספר ההופעות. מספר קליקים. ומיקומכם בביטוי. כאשר תבחינו בעלייה בביטוי מפתח רלוונטיים, מומלץ שתחזקו את האפקט עם מאמרים נוספים על ביטוי זה.

סוד ההצלחה בקידום אתר אינטרנט – התמדה

נושא קידום האתר באינטרנט הוא נושא מורכב, אך לא מעצם היותו קשה להבנה, אלה מעצם היותו השקעת זמן רבה. השקעה זאת היא חשובה ומשתלמת לטווח ארוך. אנו ממליצים לכם מאוד לקחת ברצינות את נושא ההשקעה בקידום האתר שלכם, ולהתמיד. תשקיעו בקידום האתר שלכם לפחות כמה שעות בשבוע. אם תחום העיסוק שלכם לא תחרותי מדי, ותדאגו לקדם את האתר שלכם לפחות פעם בשבוע, תוכלו לראות תוצאות תוך מספר חודשים. אמנם זה נשמע המון, אך תחשבו על זה, כמקור יצירת לקוחות פאסיבי. עם הזמן, תוכלו להנות משיווק שאתם לא משקיעים בו כסף, ושעובד בשבילכם בכל זמן נתון.  זהו שיווק שעם הזמן התוצאות שלו גדלות וההשקעה בו פחות אינטנסיבית. במקרה שלמיזמים אינטרנטיים, עם הזמן תקבלו יותר ויותר גולשים לאתרכם ותוכלו לקבל רווחים מהמיזם.

שיעורי בית:

קבעו יום בשבוע בו אתם משקיעים בכתיבת מאמרים לאתר שלכם – השקעה של שעתיים בשבוע

קבעו יום בו אתם מכינים רשימת של אתרים חיצוניים בהם תוכלו לפרסם את התכנים שלכם. בעלי עסקים, תוכלו להשתמש בחיפוש בגוגל של “אינדקס עסקים”, “פורום עסקים”, “טיפים” , “קבוצות עסקים” – השקעה של שעה בשבוע

קבעו יום בשבוע בו אתם מפרסמים את המאמר באתרים חיצוניים – השקעה של שעה בשבוע

תתחילו מכך שתשקיעו 4 שעות בשבוע בקידום האתר שלכם. תתייחסו לזה , כמו למיזם, שיכניס לכם דיוידנטים לכל החיים.

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

 

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366