apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

קידום אתרי אינטרנט, איך מקדמים אתר ב-3 שעות בשבוע

קידום אתרי אינטרנט

קידום אתרי אינטרנט, רק נשמע מאוד מורכב וקשה ליישום. למעשה כל אחד ואחת מכם יכול לקדם את האתר שלו בצורה עצמאית, ב-3 שעות בשבוע.

מאמר זה מיועד לכל בעל אתר, שרוצה שהלקוחות המועדפים עליו ימצאו אותו כמה שיותר מהר. אנחנו חושבים שטיפים קלים למימוש אלה, יכולים להפוך את האתר שלכם, למרכז תנועה של לקוחות פוטנציאליים.

מה זה ביטוי מפתח ועם מה אוכלים אותו?

הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים משהו, לפני שהם בוחרים איש מקצוע. בדרך כלל הם מחפשים את המשהו הזה או דרך חברים. למשל הם שואלים “אני מחפש המלצה על מספרה ברמת גן”. חלק מהם מחפשים את איש המקצוע שלהם באינדקסי עסקיים. חלק פונים לאיש מקצוע אחר שהם סומכים עליו, ומבקשים המלצה. וחלק גדול מאוד של אנשים, מחפשים את איש המקצוע באינטרנט.

יש כמה שלבים בחיפוש של הלקוחות שלכם.

שלב ההתעניינות – שלב בו הלקוח שלכם, מתחיל לבחון את השטח. הוא מחפש חומרים שיסבירו לו איך בכלל מתנהל תהליך השירותים שהוא מקבל. מה העלויות הצפויות. הוא מתחיל לשאול בגוגל
שאלות מכוונות שמעניינות אותו. למשל “מתי צריך להחליף שמן” או למשל “איך פותחים עסק”.

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

הרבה מאוד מומחים מכוונים לשלב זה, כי שלב זה הרבה פחות תחרותי. ניתן לרכוש את האמון של הלקוח העתידי, על ידי מסירת מידע, העונה לצורך אותו הגולש מבקש.
ככל שהמידע יותר אמין, מקיף ומעניין כך קיים סיכוי גדול יותר שאותו הגולש, שכרגע רק מתעניין יהפוך ללקוח קונה.

שלב החיפוש – זהו שלב שבו הלקוח שלכם כבר יודע מה הוא רוצה. הוא מחפש באופן מאוד ממוקד מענה לצורך שלו. למשל “מספרה ברמת גן”, “אינסטלטור בתל אביב”, “טיפול עשרת אלפים” וכ”ו.

ביטויים אלה הרבה יותר אטרקטיביים מבחינת יחס ההמרה בין גלישה לקנייה. מצד שני התחרות עליהם קשה משמעותית. מאוד מאתגר להגיע למיקומים יפים בביטויים אלה לעסקים שמקדמים בכוחות עצמם. לכן אנחנו ממליצים להתמקד בהתחלה בשלב קדם חיפוש ממוקד – שלב ההתעניינות.

המטרה של האתר שלכם, היא להפנט את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לשמור איתכם על קשר. אתם תחלקו מידע רב ומעניין. תתנו טיפים. והעיקר תדאגו לצרף את הלקוח הפוטנציאלי שלכם לרשימת התפוצה או לדף העסקי שלכם.

קידום אתרי אינטרנט - ביטויי מפתח

קידום אתרי אינטרנט – ביטויי מפתח

נכון שתהליך המעבר בין מתעניין לקונה, עשוי לקחת זמן רב, אך ההשקעה מאוד משתלמת לטווח ארוך.

מסקנה : בהתחלה מתמקדים בביטויי מפתח של לקוחות בשלב התעניינות.

איך מוצאים את הביטויים ?

לגוגל יש כלי למקדמים בקידום הממומן. כלי זה הוא חינמי ופשוט מאוד לשימוש. הוא מאפשר לעשות הערכה מאוד טובה של ביטויי מפתח השונים והתעניינות בהם. יותר מכך כלי זה מאפשר למדוד את רמת ההתאמה של האתר שלכם לביטוי המפתח הרצוי.

לפני שניגשים לעבוד עם הכלי, נסחו רשימה של כמה שיותר שאלות שעולות בדעתכם, שלקוחות מתעניינים שלכם עשויים לשאול. ניתן לקבל המון השראה מאתר טיפים, מומחים ופורומים. כנסו לפורומים מקצועיים בתחומכם ובדקו מה אנשים שואלים. אלו הם הנושאים שהלקוחות שלכם מחפשים.

הכינו רשימה גדולה ככל הניתן של שאלות, בצורה של ביטויים קצרים.למשל “איך מקדמים אתר בגוגל” כתבו “קידום אתר בגוגל”. “איך מטפחים שיער” רשמו “טיפים לטיפוח השיער”

איך משתמשים בכלי ?

זה מאוד פשוט ! אתם צריכים לרשום את כל הביטויים שחשבתם עליהם , מופרדים עם פסיק. תמקדו את החיפוש שלכם למדינה הרצויה, ושפה רצויה. השתמשו בחוצץ :רעיונות לביטויי מפתח” ותחפשו ביטויי שנראים לכם רלוונטיים, רשמו אותם בצד. רשמו ליד כל ביטוי מה עלות לקליק שלו וכמה חיפושים חודשיים יש.

מחקר ביטויי מפתח
מחקר ביטויי מפתח
מחקר ביטויי מפתח

ממה מתחילים ?

אנו מציעים שתתחילו מהסוף להתחלה. כלומר תתחילו את הקידום שלכם מהביטויים עם מעט חיפושים יחסית (מאות) ועלות נמוכה לקליק. וכל שבוע תעלו לביטויי יותר ויותר אטרקטיבי ויקר.

תתמקדו כל שבוע בביטוי אחד בלבד ! שבוע שלם צריך להיות מוקדש רק לביטוי זה !

מה עושים בשבוע עם ביטוי המפתח על מנת לראות תוצאות מרהיבות ומהר ?

עכשיו מתחיל הקסם ! השבוע אתם מתרכזים בביטוי אחד בלבד והמטרה שלכם לעשות את המשימות הבאות:

קידום אתרי אינטרנט כתיבת מאמרים

קידום אתרי אינטרנט כתיבת מאמרים

כתיבת מאמר מוקדש לביטוי

לכתוב מאמר שכולו מוקדש לביטוי זה. אם יש לכם אפשרות לעצב תמונות לביטויי גם מצוין.

המאמר יכול להיות על תהליך מקושר, דרך לבחור מומחה מקצועי, מענה לשאלה פופולרית. אתם יכולים לקרוא באתרים מחול ולקבל רעיונות למאמרים. מאמר צריך להיות מקיף ככל הניתן מצד אחד. אך מעניין ומלמד מצד שני. הקוראים שלכם צריכים להשאר עם טעם של עוד. הם צריכים להרגיש שבאמת קיבלו ערך מוסף מהמאמר שלכם. חשוב שהוא יהיה ארוך אך לא ארוך מדי.

כמה כללים חשובים לגבי כתיבת המאמר:

  • כותרת המאמר צריכה להכיל ביטוי מפתח
  • תמונות שמקושרות למאמר צריכות להכיל גם בשם הקובץ את ביטויי המפתח
  • לפחות כמה כותרות משנה צריכות להכיל ביטוי מפתח
  • תיאור קצר של מאמר צריך להכיל את ביטוי המפתח
  • קישור (URL) של מאמר, גם צריך להכיל את ביטויי המפתח, אבל ניתן להשתמש בתרגום של הביטויי באנגלית. מומלץ תרגום מגוגל טרנסלייט.

כמובן שאת המאמר אתם מעלים לאתר שלכם

חלק שני, חשוב אפילו יותר מכתיבת המאמר – קישורים חיצוניים למאמר

זהו שלב מאוד מאוד חשוב. בשלב זה מומלץ לתת קישורים למאמר מאתרים חיצוניים. על מנת שתוכלו לעמוד באופן יפה במשימה זאת, הכינו 3-4 תקצירים קטנים של המאמר (250 – 350 מילים). תקצירים אלה יכולים להיות תקצירים של המאמר, או לתת מוטיבציה טובה והקדמה למאמר שלכם. הרבה יותר מומלץ לכתוב תקציר שנותן מוטיבציה להמשיך לעבור למאמר שלכם.

את התקצירים האלה, צריך לפזר באתרי מאמרים. ריכזנו עבורכם בקובץ, אתרי מאמרים שתוכלו להשתמש בהם.  קידום אתרים – אתרי מאמרים.  חשוב לזכור שעדיף 10 קישורים מאתרים שונים, מאשר מאתר אחד. לכן המטרה שלכם לפזר כל פעם את התקצירים באתרים שונים.

יש אבל קטצ’ – תקצירים צריכים לחזק את נושא המאמר שאתם מקדמים. למשל ביטויי המפתח שהשתמשתם בו היה “אינסטלטור ברמת גן”, אז התקצירים יכולים להיות בנושאים כמו “שירותי איסנטלציה” “האם ברמת גן יש אינסטלטורים טובים” ועוד…

איפה עוד ניתן לפרסם ?

במידה והמאמר שלכם באמת תורם, ואינו משווק בצורה ישירה, ניתן ורצוי לפרסם אותו בכל מקום, עם תקציר קטן: פורומים, אתרי טיפים, אתרי מומחים, קבוצות עניין, אינדקסים עסקיים, בלוגים, ועוד…

זה נשמע קשה והמון טרחה !

תראו, כל מה שנדרש מכם להשקיע זה 2-3 בשבוע בלבד! שעה אחת לכתיבת מאמר. ושעה – שעתיים בפרסומו במקומות שונים.

קחו בחשבון שאם תעשו עבודה כל כך איכותית, כל ביטויי חדש שתתחילו לעבוד עליו יתקדם הרבה יותר מהר. האתר שלכם יצבור תאוצה ומלא קישורים חיצוניים איכותיים מאוד. פרסום בקבוצות עניין ובמקומות שנמצא קהל היעד שלכם, יניב תנועה איכותית שתלמד את גוגל על חשיבות ואיכות האתר שלכם.

לכן שעתיים-שלוש בשבוע, יביאו אתכם תוך מספר חודשים למצב שיהיה לכם אתר חזק וממוקד, שיכניס לכם לקוחות!

המטרה של המאמרים באתר שלנו , הינה ללמד בעלי עסקים, לקדם את העסק שלהם בכוחות עצמם באינטרנט.

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366