apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש - בנייה וקידום אתרים - טורונט קידום אתרים

קידום אתרים במנועי חיפוש -הרבה פעמים נשאלת השאלה, מדוע אנחנו צריכים אתר, ולמה חשוב לקדם אותו במנועי חיפוש?

נתחיל מדימוי. דמיינו לעצמיכם, שהנכם מנהלים חנות בגדי יוקרה. אבל פתחתם חנות בבניין בן 16 קומות, בקומה ה-14 ולא שמתם שום שילוט ולא סיפרתם לאף אחד שיש לכם חנות. גם אם תמכרו את המוצרים הטובים ביותר, אנשים לא יקנו. פשוט כי הם לא ידעו שאתם קיימים.

איפה הלקוחות מחפשים בגדים בדרך כלל? בקניונים ומרכזי קניות. מנועי חיפוש זאת אנלוגיה מצוינת לקניון או מרכז קניות. כמו שחשוב באיזה קניון ממוקמת החנות, ועד כמה היא נגישה, חשוב גם האם החנות נמצאת ליד חנויות בגדים, איפה שהלקוחות צפויים לחפש בגדים, או במקום מרוחק ליד מתחם המזון המהיר. חשוב מאוד לקלוע , ולמקם את החנות במקום שרוב הסיכויים הלקוחות יחפשו אתכם.

כך גם בנושאי מנועי החיפוש. המטרה המרכזית שלכם , זה “להמצא” במקומות שקהל יעד שלכם עשוי לחפש אתכם.

כיצד עושים את זה?

שלב ראשון: מחקר ביטויי מפתח

זהו מוטיב חוזר ברוב המאמרים שתמצאו באתר שלנו. מחקר ביטויי מפתח זהו תהליך, בעזרתו אתם בונים את התוכנית השיווקית שלכם. ביטויי מפתח, אלו הם חיפושים, שאותם יקלידו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, בחיפוש של נותן שירות כמוכם. למשל מי שנקלע במצוקה של חתול חולה, רוב הסיכויים יקליד “וטרינר” ואת אזור המגורים שלו. במידה ומדובר בשעות הלילה, כנראה יחפשו “מרפאה וטרינרית 24 שעות”.

כאשר אתם מתחילים את מסע השיווק שלכם באינטרנט, חשוב מאוד שתעשו מחקר ביטויי מפתח מעמיק. תהליך זה עשוי לקחת לכם כמה ימים, אבל הוא זה שאחראי על 90 אחוז להצלחת קידום העסק שלכם באינטרנט.

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

כיצד עושים את זה?

הכלי הראשון והחשוב ביותר הוא כלי של גוגל אדוורס. דאגו ליצור חשבון שיקושר למייל שלכם והכנסו לכלי “תכנון ביטויי מפתח”. זהו כלי שמיועד למקדמים דרך הקידום הממומן. הוא מציג את מספר חיפושים בעולם ובארץ לכל ביטוי מפתח, מה התחרות על הביטויים מבחינת הקידום הממומן. בנוסף הוא מציע לכם רעיונות לביטויי מפתח קרובים.

זכרו שבהתחלה תצטרכו להתחרות עם אתרים ותיקים יותר. על כן מומלץ להתרכז בביטויים שמספר החיפושים עבורם קטן יחסית (עד 500) אבל התחרות עדיין לא גדולה מדי. זכרו שפעולת הקידום היא תהליך מתמשך, ואם תצליחו להגיע למיקומים יפים במספר של ביטויים קטנים אך ממוקדים ורלוונטיים לקהל יעד שלכם, תוכלו לראות תוצאות מהשיווק די מהר (כחודש – חודשיים).

לסיכום. בעזרת ביטויי מפתח מרכזיים מצאו ביטויי מפתח פחות פופולאריים, והתרכזו בהם.

לאחר שסיימתם לבנות רשימה של 20-30 ביטויי מפתח משניים, עברו לשלב הבא.

שלב ב: קביעת אסטרטגיה שיווקית

נדלג כאן על שלב בניית האתר. נשאיר את זה למעצב ובונה אתרים שתבחרו. שלב הבא, הקריטי זה קביעת אסטרטגיה שיווקית של האתר. זכרו שכל מה שתעשו מעכשיו והילך, צריך להתרכז סביב ביטויי המפתח שהכנתם מראש. טקסטים, תכנים, פעילויות , הכל צריך להיות מרוכז בביטויי המפתח.

מנועי חיפוש, עובדים קשה על מנת להביא תוצאות רלוונטיות ביותר לגולשים.

כיצד הם מחליטים מה רלוונטי ומה לא?

טוב אנחנו מדברים על אלגוריתמים. כלומר הנושא צריך להיות דיי מחושב. מצד אחד זה רע, כי אנחנו צריכים לעשות פעולות שמותאמות למכונה. מצד שני, קיימות טכניקות שעובדות. במידה ותתמידו לעבוד לפי טכניקות אלו, אין סיבה שלא תצליחו “לעבור את מבחן המכונה”.

האלגוריתמים מתעדכנים כל הזמן, לכן אם בחרתם לקדם את האתר בכוחות עצמכם, תרשמו לרשימת התפוצה שלנו, ונדאג לעדכן אתכם על שינויים.

כרגע יש כמה פרמטרים חשובים:

מה צפיפות ביטויי המפתח באתר שלכם. גם בכותרת, וגם בתכנים?

הצפיפות הרצויה היא מעל 1% ומתחת ל-2.5%. יותר מזה, נחשב לקידום “שחור”. פחות מזה נחשב ללא רלוונטי. חשוב שתמלאו את הטקסט עם משפטים שקרובים טקסטואלית לביטויי המפתח. חשוב מאוד לכלול ביטויי מפתח בכותרת הדף, בתיאור הדף, בביטויי המפתח של הדף וגם בכותרות משניות.

  • כותרת, תיאור וביטויי מפתח אלו הם תגי מטה. רוב הסיכויים שתבנו את האתר שלכם על בסיס מערכת תוכן קיימת כלשהי. דאגו להוריד תוסף מתאים לקידום. בדרך כלל הם בחינם, וניתן לאתר אותם לפי חיפוש: תוסף SEO , שם של מערכת התוכן. חפשו באנגלית. הממשק הוא דיי פשוט, ונותן לכם אפשרות לעדכן את התגים האלו ישירות מעמוד עריכת הדף.

דבר נוסף שהוא חשוב לא פחות, הוא לעלות הרבה תכנים : מאמרים, תמונות עם תיאור וכותרות, תפריטים. לא רק של הביטויי עצמו אלא גם של הביטויים המשלימים. אלגוריתמים של מנועי חיפוש מתקדמים מאוד, והם כבר יודעים לקשר ביטויים לפי המשמעות.

כל כמה זמן האתר מתעדכן?

זה נושא מאוד מהותי. מנועי חיפוש אוהבים לקדם אתרים שהם רלוונטיים להיום. אתר שלא עודכן תקופה ארוכה, אוטומטית יורד במיקומים. הם אוהבים אתרים ותיקים, אך מתעדכנים בצורה מסודרת. לפחות פעמיים בשבוע.

עדיף שתעלו תכנים מצומצמים (300-400) מילים, אך לעתים קרובות, על פני העלאה מסיבית, לעתים רחוקות.

מה חושבים על האתר אתרים אחרים?

כמה שיותר אתרים אחרים, שמקודמים טוב, מצביעים עליכם, ככה יותר טוב. כמה שהאתרים הללו קשורים יותר לתחום העיסוק שלכם, עוד יותר טוב.

איך בכלל גורמים לאתרים אחרים להצביע עליכם?

יש הרבה מאוד שיטות. ניתן בקצרה מספר שיטות הנפוצות ביותר:

פרסמו מאמרים באתרי מאמרים, כמו בלוגר, תפוז, נענע ואחרים. דאגו שיהיה לכם פרופיל עם כתובת אתר שלכם. בתוך המאמר שתפרסמו, נסו לשלב קישורים למאמרים קשורים באתר עצמו.

תשתפו בפורומים העוסקים בתחום המקצועי שלכם. שלבו את כתובת האתר בחתימה, ותהיו כמה שיותר פעילים. כמה שהתשובות שלכם יהיו רלונטיות יותר, כך יותר אנשים יכנסו לאתר שלכם. כמה שתהיו יותר פעילים, כך יותר הצבעות ייספרו בעיני מנועי החיפוש.

תהיו פעילים באתרים אחרים והשאירו תגובות. בדרך כלל בהשארת תגובה יש מיקום לכתובת האתר. זאת הצבעה טובה , שמעידה על קשר האתר שלכם לתחום העיסוק.

תרשמו את האתר שלכם באתרי אינדקסים. כאן אנחנו חייבים להזהיר אתכם לא להגזים. הרשמו לכל היותר ל2-3 אינדקסים בשבוע. במידה ותרשמו ליותר מדי אינדקסים, אתם עשויים להענש על “הקידום השחור”.

כתבו בשם העסק את 3 ביטויי המפתח מבין ה-20 שרשמתם מראש. כל פעם בסדר אחר.

שתפו פעולה עם בעלי עסקים אחרים. ובקשו מהם לפרסם באתרים שלהם חוות דעת על השירות שלכם.

כמובן שנושא הקידום, הוא תחום רחב ומורכב. נשתדל להעביר כמה שיותר תכנים רלוונטיים במאמרים באתר שלנו.

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366