apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

קידום אתרים באינטרנט, יצירת תוכן ידידותי לגוגל

קידום אתרים באינטרנט - איך יוצרים טקסט ידידותי למנועי חיפוש

אחד הסודות הגדולים ביותר של מקדמים זה יצירת תוכן ידידותי למנועי חיפוש. איכשהו מקדמים מקצועיים יודעים בדיוק מה ואיך לכתוב , על מנת שמנועי החיפוש יקדמו את האתר דווקא בתוצאות הרצויות.

מסקרן לדעת איך עושים את זה? רוצים ללמוד כמה עקרונות פשוטים ליישום על מנת שהטקסטים שלכם יקלעו למטרה? תמשיכו לקרוא

טקסט ידידותי למנועי חיפוש – איך גוגל יודע על מה המאמר?

בסופו של דבר מדובר בתוכנה שנכתבה על ידי אדם , או קבוצת אנשים אחרים. ברגע שתבינו מה התוכנה מחפשת, יהיה לכם מאוד קל למקד את הטקסטים שלכם, כך שהם יקלעו למטרה. אז מה עושים?

כותרת המאמר

אחת ההוכחות למנוע חיפוש, על כוונות הכותב, היא הכותרת של הטקסט. אם הכותרת מכילה את ביטוי המפתח, בייחוד בהתחלת המאמר, כנראה שמדובר במאמר שקשור לביטוי. הבעיה היא שלא תוכלו לתת ביטוי מפתח בצורה יבשה, לכן מומלץ להרחיב את הכותרת למשהו מזמין יותר את הקורא. למשל אם אני רוצה לקדם ביטוי “אינסטלטור במרכז” אני אכתוב מאמר על דרכים לדעת שהאינסטלטור עושה עבודה טובה : “איך בוחרים אינסטלטור במרכז?” “אינסטלטור במרכז – כיצד תדעו לבחור נכון?” “אינסטלטור במרכז – מה כדאי לדעת לפני שמזמינים איש מקצוע הביתה”. אמנם זה לא יפה במיוחד, זה פחות טבעי לקורא, אבל כל עוד המשך הכותרת מזמינה ומעניינת, אחוז הקוראים יהיה גבוה יחסית.

קידום אתרים באינטרנט - סודות המקדמים במילים פשוטות

קידום אתרים באינטרנט – סודות המקדמים במילים פשוטות

תמונות של המאמר

כאן תוכלו באמת להתפרע. תוכלו לקנות תמונות מעניינות, תוכלו להשתמש באתרים שבונים תמונות וציטוטים וחומרים שיווקיים כמו canva.com. זוהי פלטפורמה המאפשרת לבעל עסק, בצורה פשוטה וידידותית ליצור חומרים שיווקיים גרפיים. קניית תמונות טובה לא פחות. רק זכרו להיזהר עם עניין של זכויות יוצרים, כי הקנס באמת עשוי להיות גבוה ולא שווה את הסיכון…

אז הסוד של התמונות של המאמר, שעדיף לתת להם שם שכולל את ביטוי המפתח. חשוב מאוד לתת כותרת לתמונה, וטקסט תיאור קצר. ולא לשכוח להשתמש בביטוי המפתח בטקסט, שם וכותרת התמונה. ברגע שאתם משייכים תמונה למאמר אתם מקדמים את האתר שלכם גם דרך מנוע חיפוש של תמונות. לכן מומלץ מאוד לשתול את הלוגו שלכם בתמונות שאתם יוצרים ושותלים במאמר.

כותרות משנה

אלו הן כותרות שמחלקות את הטקסט לפסקאות. מומלץ מאוד לכלול את ביטוי המפתח בכמה מכותרות המשנה. מנועי חיפוש מייחסים חשיבות גבוה מאוד לטקסט שבכותרות המשנה. למשל ניתן לתת את ביטוי המפתח בשורת הסיכום: “לסיכום כל מה שרצית לדעת על בחירת אינסטלטור במרכז”

תגיות מטה

כמעט בכל מערכת ניהול תוכן , יש אפשרות להגדיר תגיות מטה. אלו הן תגיות אשר המערכת שותלת בראש הדף. זהו מידע שמשמש את מנועי החיפוש. הוא אינו מיועד לקוראים. התגיות המקובלות הן: שם, תיאור, ביטויי מפתח. כמובן שעדיף לכלול את ביטוי המפתח בכל אחד מהתגיות מטה הללו. למשל שם יכול להיות זהה לכותרת המאמר. התיאור יכול להכיל את הפסקה הראשונה עם צירוף של ביטוי המפתח “אינסטלטור במרכז – תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על מנת לבחור אינסטלטור טוב. אילו פרטים צריכים למסור, מהן העלויות וכיצד מבקשים המלצות”. תגית של ביטויי מפתח: עדיף להשתמש בכמה ביטויים שיהיו מאותה הקבוצה. למשל “אינסטלטור במרכז, אינסטלטור מרכז, אינסטלטורים במרכז”

הצבעות חיצוניות

מנועי חיפוש מאוד מעריכים כאשר משהו מחוץ לאתר שלכם מספר וממליץ על המאמר שלכם. כאשר אותו הממליץ, גם עוסק באותו תחום שמקושר לאתר, אותה המלצה מקבלת משקל גדול יותר. אם אותו המקום הממליץ הוא בעצמו מוערך מאוד על ידי מנועי חיפוש. הרבה גולשים, דירוג של מנועי חיפוש, מעט הצבעות חיצוניות, כל אלה ציוני איכות חשובים של האתר המצביע לאתר שלכם.

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

קידום אתרים באינטרנט - שיווק באינטרנט ידידותי למשתמש

קידום אתרים באינטרנט – שיווק באינטרנט ידידותי למשתמש

כיצד תוכלו לייצר המלצות איכותיות בכוחות עצמיכם?

תוכלו להיכנס לפורומים של קהל יעד שלכם ולהמליץ לאנשים לקרוא את הכתבה שלכם. תוכלו לכתוב מאמרים קצרים בנושא, באתרי מאמרים ובלוגים, ולהפנות את הקוראים למאמר שאותו אתם רוצים לקדם. מומלץ לתת שם לאותם המאמרים הקצרים, שקשור לביטוי המפתח. כמו כן המידע צריך להיות מעניין ומזמין להמשיך לקרוא באתר שלכם. למשל תוכלו לכתוב מאמר על “מדוע חשוב לבחור נכון איש מקצוע, כאשר יש בבעיות בצנרת?”

לסיכום

כאשר אתם רוצים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש חשוב לבצע מספר התאמות טכניות של המאמר לביטויי החיפוש. התאמות אלו יעזרו למנועי חיפוש להבין שמדובר על מאמר שקשור לביטוי החיפוש ולקדם אותו בצורה מהירה. דיברנו על כותרת מתאימה, כותרות משנה, שמות ותיאורים של תמונות והצבעות חיצוניות

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366