apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

קורס יזמות: אפיון לקוח אידיאלי

יזםאפיון לקוח אידיאלי

לאחר גיבוש צורך , מיקוד לנישת שוק מוגדרת והגדרת מודל עסקי רווחי, עוברים לשלב של פרסונליזציה – הגדרה מדויקת של לקוח אידיאלי, או מספר פרופילים של לקוחות אידיאליים. מומלץ לבסס בתהליך זה פרסונליזציה על סמך אנשים אמתיים שהביעו עניין במוצר, ואולי אפילו הסכימו לרכישה מוקדמת.

תהליך פרסונליזציה הוא חיוני לשלבי המשך:

  • מציאת שם וסלוגן
  • מיתוג רגשי של המוצר העתידי
  • UX – הגדרת שפה ממשקית שמותאמת למשתמשי קצה
  • אסטרטגיה שיווקית לחדירה לשוק

מהם מאפיינים שצריכים להגדיר את הפרסונה?

במקרה של לקוח פרטי:

  • גיל ומין
  • מצב סוציו-אקונומי
  • מצב משפחתי
  • מקצוע ותפקיד
  • תחביבים
  • צרכים
  • חרדות ודאגות
  • פרמטרים שלפיהם הלקוח מקבל החלטות בתחום שבו עוסק המוצר
  • צורת חשיבה וקבלת החלטות
  • זמן ממוצע לקבלת החלטה
  • מודל צריכת מידע
  • ערכים אישיים ורגשיים
  • אמונות
  • מותגים אהובים
  • מה הם המניעים של הלקוח לקניית מוצר שאתם מפתחים

לקבלת גישה לסדרה המלאה הרשם

לקוח עסקי:

את הלקוח העסקי ניתן להגדיר לפי אותו איש קשר שהחליט על קביעת הפגישה בין חברה שלכם למקבל החלטות

דרך נוספת להגדיר פרסונה היא על בסיס מקבל החלטות ממנו קיבלתם הסכמה עקרונית לקניית המוצר שלכם באותה העת

את שניהם מגדירים לפי אותם פרמטרים שהגדרנו מקודם

למרות שאופי המוצר משתנה לפי השיוך שלו לעולם הפרטי או העסקי, אך אופי השיווק ,נראות החומרים השיווקיים ואסטרטגיה צריכים לדבר בצורה אישית ובשפה של אותם אנשים שאתם מכוונים אליהם.

במוצר עסקי – כאשר משתמש הקצה אינו מקבל ההחלטה, אנו מחלקים את המוצר לשני חלקים:

  • חלק מהותי עבור מקבל ההחלטות: ממשקי ניהול, דוחות ונתונים שמוצגים בו צריכים לשקף את המציאות של מקבל החלטת הקנייה וחיוניות של המוצר.
  • חלק שני: נראות ממשקים תפעוליים, שצריכים להיות בנויים ומתאמים למשתמשים שהולכים לתפעל את המוצר. מהירות וקלות ההטמעה יכריעו את חיי המוצר שלכם ועתידו בחברה. במידה והמשתמשים יהיו מרוצים מהפעלת המוצר מעמד המוצר יהיה יציב וצפויות הזמנות רבות ביוזמתם מעובדי התפעול.

שם וסלוגן

שם וסלוגן הם בעצם הרושם הראשוני שהמוצר שלכם יוצר על קונים פוטנציאליים. חשוב שהשם והסלוגן יבהירו את משמעות וצורך במוצר. שם וסלוגן לא מחליפים את חשיבות נוחות ואיכות המוצר, אך אין ספק ששם וסלוגן קולעים, ייקלו משמעותית על חדירת המוצר לשוק

מייל:

  • המשך ל : אפיון מוצר ראשוני

    לפני שאנחנו מתחילים לעבוד עם היוזם של הפרויקט אנחנו תמיד בודקים כדאיות כלכלית ומנסים לעזור לו לבנות מיזם מצליח מהשנה הראשונה שלו בחיים. לכן אנחנו מעניקים ללקוח שלנו אפיון עסקי ראשוני למיזם ללא עלות. המטרה שלנו לעזור ליוזם להחליט האם הרעיון שלו בשל לפיתוח ולהשלים את המרכיבים החסרים בפאזל לפני שהוא מקבל את ההחלטה החשובה של פיתוח המיזם, בין אם מדובר על אפליקציה או תוכנה מתקדמת. במידה ואנחנו מוצאים יחד שהפרויקט שלם ובשל לפיתוח, על בסיס אפיון עסקי שהכנו אנחנו נותנים הערכת שעות מדויקת לעלות הפרויקט וצפי לביצוע. בדרך כלל ההצעה שלנו כוללת גם את תיאור ההזדמנות, גודל השוק ועלות תכנית שיווק. ניתן להשתמש באפיון זה גם לקבלת מימון מקרנות המדינה. אין ספק שאנחנו רואים בעצמנו כשותפים להצלחה של המיזם ומבינים את גודל האחריות שלנו על הצלחתו. הגישה מאפשרת לנו להקים מיזמים מצליחים עם אחוזי הצלחה גבוהים

    אנו יותר מנשמח להפגש ולחשוב יחד על עתידו של הרעיון שלך ולעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה עבורך

    לקביעת פגישת ייעוץ ללא חיוב וללא התחייבות

    צרו קשר
    058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366