apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

מהי כתיבה שיווקית, הטור של אנה כהן מהשורה התחתונה

מהי כתיבה שיווקית - בנייה וקידום אתרים

 

חשיבות הכתיבה השיווקית באתרי אינטרנט 

אז זהו זה, יש לכם אתר אינטרנט עובד ובועט, כעת הגיע הזמן להכניס לתוכו תכנים. אבל למה אנחנו בכלל צריכים את זה ?
ולמה לבזבז כספים על כותב תוכן אם אנחנו יכולים להכניס כמה תכנים בעצמנו. כל התשובות למטה…

מהי כתיבה שיווקית ?

ההגדרה הקרובה ביותר של הכתיבה השיווקית בשלוש מילים פשוטות היא : כתיבה מניעה לפעולה.
אם תזכרו הגדרה קצרה זו, וחשוב מכך תיישמו אותה באתר האינטרנט שלכם תקבלו תוצאה כמעט מיידית של אתר מקודם
וכזה שסוחף ומושך גולשים רלוונטיים להיכנס ולטייל בו ובעיקר לצרוך את שירותי העסק אותו הוא מייצג.
כתיבה שיווקית נכונה היא כזו הדורכת על הפצעים של הגולש הממוצע, מדבר בשפה פשוטה,
אך יחד עם זאת שנונה, לקהל היעד הרלוונטי לו, שואל שאלות נפוצות ונותן מענה אמיתי לצרכים.
האם יש לכם מוצר כזה, המסוגל לתת פתרונות לקהל יעד גדול, ולא פחות חשוב, כזה היכול לעמוד בעלויות המוצר,
אם אתם רואים את עצמכם ואת המוצר שלכם כייחודי? אם כן, זה בדיוק הזמן לעבור לשלב הבא..

לצפייה בשיעורים בחינם

כתיבה שיווקית נכונה להנעת לקוחות לאתר ולחשבון הבנק שלכם

אחרי שהבנו מהי כתיבה שיווקית, נרד מעט אל עומק הנושא ונדבר על מושג חשוב ואפילו קריטי בעולם כתיבת התוכן: איזון.
כתיבה שיווקית חכמה תאזן בין השיווק והקידום של התוכן והמוצר/ים לבין הערך המוסף שנותן הן המוצר והן החומר הכתוב ללקוח הפוטנציאלי,
להלן הגולש, באופן כזה אשר יניע אותו להמשיך ולעבור על התכנים באתר, ליצור קשר, לקנות, להרגיש שקיבל מידע שימושי וקנה מבלי שמכרו לו.
שיטת הכתיבה השיווקית הנותנת ללקוח להרגיש שהוא עושה שופינג ולא דוחפים לו מוצר הינה בין שיטות השיווק המצליחות ביותר בעולם בכלל ובעולם האינטרנט בפרט.

כבד את מנוע החיפוש למען יאריכון חיי אתרך

כל מי שנמצא מספיק זמן באינטרנט, בטוח שמע את צמד המילים הלכאורה מאיימות האלה: “מנוע חיפוש”.
מנועי החיפוש, הינם חלק בלתי נפרד מקידום אתר האינטרנט, העין הבוחנת של מנוע החיפוש, סורקת ביסודיות גם, ובעיקר, את התכנים הכתובים.
ישנם פרמטרים רבים אותם בוחן מנוע החיפוש כאשר הוא “קורא” הטקסט. לאחר הקריאה, הוא נוהג לשבת על כוס שתייה חמה של זרמי חשמל אינטרנטיים, לצ’פר ולהעניש על פי הצורך.
רק כדי שתבינו במה מדובר, העונשים של מנועי החיפוש ומיודעינו גוגל בראשם, כוללים בין היתר דחיקה אל המקומות האחרונים ברשימות החיפוש.
וכפי שכולנו יודעים, גם בעולם האינטרנט וגם בכלל- אם אתה לא שם אתה לא קיים.
במאמר הבא בסדרת חדל קשקשת ברשת, ארחיב על הנושאים ותן דוגמאות לכתיבה שיווקית נכונה ואיך בכלל בוחרים כותב תוכן שיווקי, או בשפה המקצועית, קופירייטר.

בברכת כתיבה טובה
אנה כהן
השורה התחתונה

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366