apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

כתיבה שיווקית שמפיקה מקסימום מהאתר

כתיבה שיווקית - קידום ובניית אתרים

הייתם רוצים שכל אדם שנכנס אל האתר שלכם יתקשר? הייתם רוצים שהאתר שלכם יביא תוצאות מידיות ומדהימות? האם אתם מנהלים אתר שיש עליו כניסות רבות, אך אין טלפונים? האם אתם נמצאים בשלב לפני בניית אתר ורוצים שההשקעה שלכם תשתלם? הפתרון הוא כתיבה שיווקית! בכל אחד מהמקרים הללו תמצאו את הכתבה הבאה כמועילה ותורמת. אנחנו הולכים לספר לכם איך מוכרים דרך האתר ביעילות, כך שרוב האנשים שנכנסים באמת יתקשרו.

לפני שנספר לכם איך עושים את זה, נבסס את הטענה שאכן השיטות הללו עובדות. אחרי שינוי טקסט מרכזי בעמוד בית שלנו, התחלנו לקבל טלפונים, הצלחנו להגדיל את מספר הטלפונים שלנו במאות אחוזים. אז איך עשינו את זה?

לנהל דיאלוג עם הקורא

המטרה של האתר שלכם היא ליצור תחושה של אימון ורמת מקצועיות גבוהה. להניע את הלקוח הפוטנציאלי שלכם לפעולה, לגרום לו לעשות את מה שאתם הכי חפצים לו – לדבר איתכם. משם אתם כבר תקסימו אותו עם הקסם שלכם, המוצר האיכותי שלכם, ההצעה האטרקטיבית שלכם.

אז איך לגרום לאותו גולש להתקשר? כשאתם מדברים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בדיאלוג אישי. הם שואלים אתכם שאלות שמעניינות אותם. הם נותנים לכם את הכלים לשכנע אותם לקנות את מוצרכם. הם מסבירים לכם מה הם מחפשים, מה השאלות שמטרידות אותם. מה הפחדים שלהם. כל מה שצריך לעשות זה לחזור על אותם אלמנטים של שיחה אישית עם הלקוח בטקסט השיווקי שלכם.

יפה בתאוריה, אך מה עושים בפועל?

לפני שאתם כותבים את הטקסט האידאלי שלכם, אנו מציעים לכם לעשות עבודה מכינה. תעשו אותה במהלך הפגישות הבאות עם לקוחות וגם עם עצמכם אחרי הפגישות עצמן.

  • רשמו את השאלות שנשאלו.
  • רשמו את התשובות שנתתם.
  • נסו להיזכר אלו תשובות עוררו תגובות חיוביות אצל הלקוחות שלכם. רשמו תשובה אחת מקיפה שמבוססת על טיב התשובות שנתתם עד עכשיו. נסו לשפר אותה עוד יותר. קבלו פידבק מחברים ומשפחה על השאלות והתשובות. האם התשובות משכנעות. האם הם מקיפות. האם הן מניעות לפעולה.

עכשיו נדרשת מכם עבודה מול לקוחות אמתיים. אל תתביישו לבקש מהם עזרה. תשאלו אותם למה הם קנו את המוצר , ולמה הם קנו אותו אצלכם.

גם אם נורא קשה לכם לנהל שיחות עם לקוחות קיימים, אתם יכולים להניח , על בסיס הידע המקצועי שלכם והבנת צרכי הלקוח. רשמו לפניכם את הסיבות שהלקוחות קונים אצלכם. איזה בעיות אתם פותרים להם. על איזה שאלות עונים. מה הפידבק שהלקוחות נותנים. נסו לחשוב האם היו ללקוחות שלכם חששות והצלחתם לתת עליהם מענה?

אחרי עבודה שתעשו, יהיה בפניכם:

  • מספר של שאלות ותשובות (3-5)
  • מספר של חששות שפתרתם ללקוחות שלכם
  • מספר סיבות למה הלקוחות בחרו בכם

כעת ניתן זה לבנות מזה דיאלוג עם הלקוח. אנחנו מציעים את המבנה הבא, אך תוכלו לשנות את הסדר לפי הניסיון שלכם.

מה הבעיות הפופולריות של לקוחות שלכם. מה הלקוחות שלכם בדרך כלל מחפשים במומחה

למשל:

אנשים רבים מחפשים פתרון לבעיית הלבנת השיניים. הם מחפשים פתרון מהיר ואפקטיבי. הם רוצים לקבל טיפול לא יקר ולא כואב. הם מחפשים מומחה שניתן לסמוך עליו…

לתאר את הסיבות שהלקוחות שלכם פונים אליכם

למשל:

לקוחות של “שיניים לבנות” פונים אלינו עקב תחושת ביטחון מלא במומחים שלנו. מרגע הכניסה לקליניקה הם מקבלים את הטיפול החם והדואג של הצוות. הטיפול לא כואב, האווירה כל כך נעימה, שהם יוצאים עם חיוך של אושר, כאילו היו בקליניקת ספא.

טוב הגזמנו קצת, אבל זה בערך הכיוון 🙂

כעת ניתן לעלות את השאלות שעולות ללקוחות בתתי פרקים.

למשל:

האם ניתן להלבין את השיניים גם אם אני מעשן?

כן, ניתן להלבין את השיניים ועדיין לעשן. אך תצטרכו לחזור על הטיפול מדי תקופה על מנת לשמור על אפקטיביות שלו.

בסיום צריך לעלות חששות , ואיך פתרתם את החששות ללקוחות שלכם:

אני מפחד שהטיפול יהרוס לי את ההגנה הטבעית של השן

גם הלקוחות שלנו מודאגים לבריאות השניים שלהם, אך הם הופתעו לגלות שמספר טיפולי השיניים השגרתיים שלהם ירד משמעותית אחרי הביקור אצלנו. זה קורה בגלל שהחומר שאנחנו עובדים איתו “אנדוגלזומין” (אין באמת חיה כזאת), יוצר הגנה כפולה על השן שלכם ומאפשר לשמור על בריאותו לאורך זמן.

צריך להזמין את הקורא שלכם להתקשר או להשאיר פרטי קשר:

אני מאוד רוצה להלבין את השיניים אבל אני עדיין מתלבט…

אנחנו מבינים את החששות שלך. בטח עוד נשארו לך שאלות פתוחות שהיית רוצה לקבל מענה. אנו מזמינים אותך להשאיר פרטי קשר (להתקשר) ונוכל לדבר על הנושאים הפתוחים הללו.

כמה דגשים לאפקטיביות של הטקסט

עיצוב של העמוד – נקי, מתאים לתחום העיסוק, קריא, מחולק לפסקאות ותתי נושאים. מכיל כותרות פנימיות.

נסו לקבל פידבקים מאנשים קרובים על נראות העמוד שלכם. ייתכן והקוראים מתקשים לקרוא את הטקסט עקב פונט קטן מדיי. אולי הצבעים לא מתאימים. אולי יש לכם יותר מדי אלנטים זזים וקופצים באתר שמושכים את תשומת הלב של הקורא. תראו שהטקסט מחולק לפסקאות. אולי הטקסט עמוס מדי. תשובות ארוכות מדי לשאלות. נסו להתמקד בכל פסקה ב: 5-7 מפשטים.

מיתוג

אלמנט המיתוג הוא חשוב לא פחות מהתוכן עצמו. הוא צריך לעורר את תחושת האמון. הוא צריך להתאים לקהל יעד שלכם ומה הם מצפים לראות בעמוד העסקי שלכם. במידה והטקסט כתוב בצורה נכונה, ויש לכם כניסות לאתר, כדאי שתתייעצו עם מעצב גרפי שמתמקצע במיתוג בנוגע לנראות הטקסט. העיצוב לא חייב להיות יקר, הוא פשוט צריך להתאים לציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

בדקו אם המבקרים הם באמת הלקוחות פוטנציאליים שלכם

נסו לבדוק מול גוגל אנליטיקס, מה זמן השהייה של המבקרים באתר. ייתכן ואתם מצליחים לייצר תנועה לאתר, אך המבקרים בכלל לא מחפשים אתכם. אולי נכון לאותו רגע, מה שיש לכם להציע הוא בכלל לא רלוונטי למי שמגיע לאתר. אם זמן שהייה ממוצע נמוך משמעותית מדקה, כנראה שזה המצב.

במקרה זה אנו ממליצים להתמקד במחקר ביטויי מפתח. תוכלו לקרוא על כך בחומרי האתר. אנו ממליצים להגדיר היטב את קהל היעד שלכם, ולעשות רשימה של ביטויי שהם עשויים לחפש. ואז למקד את הקמפיין השיווקי שלכם על ביטויים אלו.

מה הם הדרכים להביא תנועה איכותית לאתר?

כאשר הכנתם רשימה של קהל יעד וביטויי מפתח. אנו ממליצים לכם לפעול באפיק לטווח ארוך ולטווח קצר. לטווח הארוך מומלץ להתאים את האתר לביטויי מפתח אלה. לכתוב מאמרים שקשורים. לעלות תמונות, מצגות וסרטוני וידאו. לעדכן את האתר עם חומרים מתאימים. לטווח הקצר, תוכלו לנהל קמפיין של קידום ממומן בגוגל ופייסבוק. בפייסבוק לפי קהל יעד ובגוגל לפי ביטויי מפתח.

לסיכום:

טקסט שיווקי טוב, יכול להגדיל משמעותית את יעילות האתר שלכם. תוכלו להגיע למצב שכמעט כל קורא שלכם ירצה לדעת יותר ולדבר או להפגש איתכם. גולשים שהשירות שלכם לא מתאים להם פשוט לא יבזבזו את זמנכם ויבינו מהטקסט שזה לא מה שהם מחפשים. קוראים שמחפשים אתכם, שהם הלקוחות הפוטנציאליים האמיתיים שלכם, ירצו להמשיך אתכם את התהליך. טקסט שיווקי מוצלח בשילוב עם עיצוב טוב, מיתוג האתר ומיקוד של תנועת האתר לקהל יעד, יעשו פלאים לקמפיין השיווקי שלכם.

אהבתי ואני רוצה לדעת עוד:

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

 

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366