apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

כלי מיוחד של קידום אתרי אינטרנט, מחקר ביטויי מפתח

קידום אתרי אינטרנט - מחקר ביטויי מפתח

כלי מקצועי של קידום אתרי אינטרנט – הוא מחקר ביטויי מפתח ותחרות. זהו בסיס של כל תוכנית קידום. למדו כיצד אתם יכולים לבצע מחקר ביטויי מפתח בעצמכם.

קידום אתרי אינטרנט – למה אתם צריכים את זה

הרבה עסקים משקיעים המון בקידום אתרי אינטרנט שלהם. משקיעים בלוגו ייחודי, עיצוב יפה ואתר מושקע מאוד, שאפילו נראה נפלא במכשירים סלולריים
הם אפילו כותבים טקסטים עשירים במידע רב, אך משום מה אין להם זרימה של לקוחות
לכאורה הם עשו הכל נכון. אך כנראה שלא ידעו שצריך לבדוק, האם לקוחות שמחפשים אותם, יכולים באמת למצוא אותם.
האם הלקוחות שמחפשים אתכם באמת רואים אתכם?

הבעיה

בעל העסק מחפש את עצמו בצורה מאוד ייחודית באינטרנט, ומוצא את עצמו בעמוד הראשון.
גם אם מצאתם את עצמיכם בעמוד הראשון, זה לא אומר שאחרים רואים אתכם. השאלה המרכזית, איך הלקוחות שלכם, מחפשים אתכם
מה הם מקישים , בשביל למצוא אתכם? מה הלקוחות שלכם מחפשים, ואיך לגרום להם לראות אתכם
דוגמא: יוסי מופיע בעמוד ראשון – יוסי מארגן אירועים. והלקוחות מחפשים למשל “ארגון חתונות תל אביב” ואותו יוסי לא מופיע בכלל בביטוי זה

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

הפתרון

מקדמי אתרים רבים, כולל אותנו, מתחילים את מסע השיווק במחקר ביטויי מפתח
המטרה שלו היא למצוא את הביטויים שהלקוחות שלכם מחפשים הכי הרבה, והתחרות עליהם סבירה, ולמקד את כל מבנה האתר, טקסטים שיווקיים, שם האתר, תמונות , קישורים, תגיות לביטויים אלה.
מה הכוונה בתחרות? יש לכם מתחרים רבים בשוק, וכל אחד מהם רוצה שימצאו דווקא אותו. המטרה של מחקר ביטויי מפתח, היא למצוא ביטויים שהתחרות עליהם סבירה, ומספר החיפושים רב

גם אתם יכולים לעשות קידום אתר אינטרנט בעצמכם!

לא חייבים להיות מקדם מקצוען , בשביל לבצע בדיקה ראשונית זאת. אמנם תצטרכו להשקיע זמן מסויים, אך גם אתם יכולים לעשות את אותו המחקר, ולהגיע לקהל היעד שלכם.
עכשיו תלמדו מה בדיוק צריך לעשות, על מנת לשפר משמעותית את רמת השיווקית של האתר שלכם, ותוך זמן קצר יחסית, תוכלו לראות תוצאות מרשימות, בזרימת הלקוחות מהאתר!
הדברים האלה עובדים, כך שאם תיישמו אותם ותקפידו, באמת תראו תוצאות!

מה עושים

קודם כל תתחילו לרשום. הכינו רשימה של כל הביטויים שאתם חושבים עליהם, שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לחפש.
תכינו רשימה ארוכה ככל הניתן. השתדלו גם למצוא ביטויים ארוכים : 3-4 מילים
למשל יוסי, שמארגן אירועי חתונה בתל אביב יכין רשימה שתכלול ביטויים כמו: מארגן חתונות, ארגון אירועי חתונות, מארגן חתונות בתל אביב ואחרים…
גם ביטויים סמוכים, שקשורים לתחום טובים. למשל במקרה של יוסי: דיג’ לחתונה. אולמי חתונות. מסיבת רווקות ועוד…

שלב הטכני – בדיקה והשלמה

כעת תעזרו בכלי של גוגל אדוורדס: https://adwords.google.com
ייתכן ותצטרכו להקים חשבון ייחודי
הכנסו לסרגל הכלים שלהם – לתכנון ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

בחרו באופציה של : חיפוש ביטויי מפתח חדשים

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

בתא של ביטויי מפתח הקישו את כל הביטויים שרשמתם, ביטוי אחד בכל שורה.
הזינו את האתר שלכם
ארץ ושפה רצויים
לחצו על “קבל רעיונות”

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

עברו לחוצץ “רעיונות לביטויי מפתח”
תראו כאן גם את הביטויים שחשבתם עליהם וגם ביטויים שגוגל מוצא כרלוונטיים עבורכם

ניתן לראות כאן נתונים של מספר חיפושים חודשיים תחרות על החיפושים בקידום ממומן
עלות לקליק בקידום ממומן

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

המטרה היא למצוא ביטויים שמתאימים לעסק שלכם. פה צריך להפעיל שיקול דעת, האם הביטוי שהמערכת מציאה הוא ביטוי שהלקוח הפוטנציאלי שלכם מחפש.
נדרשת פה סבלנות, ואולי תצטרכו לחזור על המחקר כמה פעמים, עם רעיונות חדשים לביטויים. תנסו למצוא עד 10 ביטויים, שהם מאותו תחום, עם כמות גדולה יחסית של חיפושים (מאות עד 4-5 אלפים) , אך לא גדולה מדי, ותחרות בינונית. גם אם כל הביטויים הרלוונטיים התחרות עליהם גדולה, נסו להתרכז בביטויים שעלותם לא יקרה. זה עוד מדד לתחרות נמוכה יחסית.
אם תבחרו ביטויי עם כמות חיפושים גדולה מדי (עשרות אלפים), או חיפוש לא ממוקד מספיק, יהיה לכם קשה מאוד לקדם את האתר שלכם

כמה זמן זה לוקח?

משימה זאת, דורשת התייחסות רצינית מצידכם. היא דורשת מכם למקד את האתר שלכם לקהל יעד מאוד ייחודי ומצומצם. היא דורשת מכם יצירתיות וסבלנות
אפילו למקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים המשימה גוזלת מספר שעות של עבודה. בנוסף לבדיקה דרך החיפוש, אנו עושים גם בדיקת מתחרים בפועל, נתוני קידום מתקדמים, בדיקות בכלים נוספים ועוד. לכן זה בסדר אם המשימה תקח לכם מספר שעות
אנו ממליצים להשקיע במשימה זאת מאמץ רב, כי היא מהווה בסיס לקידום מוצלח של העסק שלכם באינטרנט

מה עושים אחרי שמצאנו

אנו נרחיב על עשייה בפועל בהמשך, אך נוכל לתת לכם כמה עצות קצרות כבר עכשיו:
התרכזו ב 2-3 ביטויים הכי אטרקטיביים מבין אלו שמצאתם, והתמקדו בהם
כל שבוע כתבו לפחות מאמר אחד, עדיף שניים, שמתרכז באחד מביטויי מפתח מרכזיים. המאמר צריך לתת ערך ללקוח הפוטנציאלי שלכם ולהפגין ידע והבנה בנושא. כמה שיותר ידע וטקסט איכותי – יותר טוב
בנוסף לחומרים בכתב, הכינו סרטוני וידאו, מצגות, תמונות, תכנים שמתרכזים ב-3 ביטויי מפתח אלה

עוד קצת טכני – אופטימיזציה

רכזו את המאמרים הרלוונטיים לביטויי מפתח בקטגוריות מיוחדות. שימו קישור לכל קטגוריה כזאת מעמוד ראשי.
לאלו שבנו את האתר שלהם בהתבסס על וורדפרס ועושים עדכונים בעצמם, (אם לא בקשו מבונה אתרים שלכם):
עשו ענן תגיות, ושייכו לכל מאמר תגית עם ביטוי מפתח מרכזי. את ענן התגיות שימו בעמוד הראשי שלכם. אם זה לא נראה טוב, מומלץ להשקיע ולעצב ענן תגיות ייחודי שיראה טוב עם האתר
תנו כותרת לכל מאמר שקשורה לביטוי מפתח של אותה כתבה
תעלו תמונות ותתנו להם טקסטים וכותרות שקשורות לביטוי מפתח
עדכנו את מפת האתר בכלי מנהלי אתרים של גוגל אחרי כל עדכון

מתי ואיך נראה תוצאות?

שימו לב שתהליך הקידום לוקח זמן, לכן ייתכן שייקח לכם כמה חודשים עד שתראו תוצאות.
התנאי לכך שתראו תוצאות:
התמדה – פרסום של מאמר אחד בשבוע לפחות. עדיף 2 או 3.
המנעות מקידום שחור ושכפול טקסטים – הטקסטים באתר שלכם חייבים להיות ייחודיים. המנעו מקידום שחור!!! הנזקים הם קשים מאוד!
התרכזות ב-2 או 3 ביטויים לכל היותר
בשקף הבא נדבר איך רואים תוצאות

כלי מנהל אתרים של גוגל

קודם כל דאגו להתקין את כלי היוצר מפת האתר באתרכם. לאלו שעובדים עם וורדפרס חפשו תוסף google xml sitemaps
חפשו בגוגל כלי ניהול אתרים ורשמו את האתר שלכם. או הקלידו: https://www.google.com/webmasters/tools/
הדבר יידרוש מכם לעלות קובץ אימות לאתר שלכם. ניתן לעשות זאת דרך העלאת קבצים לתיקייה איפה שיושבים הקבצים של האתר.

בכלים של סריקה – Sitemaps תוכלו לרשום את מפת האתר שלכם
בכלים של תנועות חיפוש – שאילתות חיפוש , תוכלו לראות את מצבכם בחיפושים בחודש האחרון

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח

מה הלאה?

אנחנו נמשיך לעדכן אתכם עם טיפים חשובים לשיווק שלכם באינטרנט.
אנו מזמינים אתכם להרשם לרשימת התפוצה ולקבל טיפים חשובים לקידום
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה בתחום הקידום וניהול האתר שלכם: 054-4481366
נשמח מאוד אם תוכלו לשתף מצגת זאת לחברים, שמידע זה עשוי לעזור להם
תודה רבה! לובה ואבישי

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366