apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

חברות פיתוח אפליקציות

חברות פיתוח אפליקציות

אם אתם מחפשים חברות לפיתוח אפליקציות סימן שאתם שוקלים להרים אפליקציה ומחפשים מידע ואת החברה המתאימה ביותר לביצוע המשימה. לפני שאתם ניגשים לפיתוח האפליקציה כדאי שתכירו מהי הדרך הנכונה לפתח אפליקציה כך שתשיגו את התוצאה הרצויה בזמן המתוקצב ללא הפתעות מיותרות בדרך.

שלב ראשון – שלב האפיון

כאשר רוצים לפתח אפליקציה חשוב לאפיין לפרטי פרטים את האפליקציה. כאשר הגורמים המכריעים באפיון הם : מיהם לקוחות הקצה שהולכים להשתמש באפליקציה ולמה היא נועדה. מה המטרה של האפליקציה. כל שלב האפיון העסקי: מטרות, נראות המסכים ותהליכים מוגדרים בשלב זה. מומלץ בשלב זה לאפיין את האפליקציה פשוטה ככל האפשר על מנת להבטיח קלילות בלימוד האפליקציה החדשה. וכבר בשלב זה לתכנן את ההתפתחות הטבעית העתידית שלה למשתמשים שכבר “התמכרו” ומוכנים להמשיך לחקור ולהכיר אותה בהמשך. האפיון מטרתו ליצור מוצר בעל כדאיות כלכלית על מנת למזער את הסיכונים, זמני פיתוח ולצאת עם המוצר כמה שיותר מהר לשוק.

שלב שני – אפיון טכני

בשלב זה לפי האפיון העסקי מחלקים את האפליקציה לשכבות: שכבת הקליינט (ממשקי משתמש) שכבת הסרבר – מהי שפה וה-framework המתאימים ביותר, שכבת בסיס נתונים וממשקי צד ג’ שיעזרו לכם לחסוך בזמני פיתוח, למשל שירותי שליחת סמס, מיילים, דוחות ועוד. בשלב זה מגדירים את הדרישות הטכניות לגורמים המבצעים ונותנים הערכת שעות מדויקת למדי לביצוע הפרויקט. כמה שהאפיון הטכני מפורט יותר כך הצעת מחיר מדויקת יותר.

שלב שלישי – שלב פיתוח

בשלב זה סגרתם הזמנה מול חברת פיתוח ואתם יחד קובעים אבני דרך לבדיקת האפליקציה. בשלב זה נהוג להתרכז ברכיבים שהם החיוניים ביותר למערכת על מנת להגיע לשלב הבדיקות מהר ככל הניתן. בשלב זה כבר ניתן לבחון עד כמה היה מדויק שלב האפיון הטכני והערכה ראשונית.

שלב רביעי – שלב הבדיקות הראשונות

בשלב זה מתחילים לבדוק את האפליקציה על מספר מכשירים במקביל. המטרה היא לעבוד על בסיס נתונים ניסיוני ולעלות על כל תסריטי הריצה האפשריים. כבר בשלב הזה בדרך כלל מבצעים את רוב התיקונים בממשקי משתמש, מאתרים 90% מהבאגים, ומכינים את האפליקציה לשלב ההפצה.

שלב חמישי – הפצה ראשונית

בשלב זה עושים הפצת מוצר בתא לקבוצה קטנה של משתמשים על מנת להתחיל לעקוב אחרי הזרימה הטבעית ונוחות הממשק . מומלץ במידה ומתאפשר להתקין רכיבי הקלטות מסך על מנת לבחון את ההתנהגות של המשתמשים חדשים שאינם מכירים את המערכת. בשלב זה נהוג להשאיר כ-15% משעות פיתוח לשינויים חיוניים לנוחות המשתמשים. חשוב שחברת פיתוח תהיה זמינה בשלב ההפצה הראשוני לשינויים ותיקונים.

שלב שישי – שלב ההרצה המאסיבי

בשלב זה התלות בבית תוכנה יורדת למספר שעות תחזוקה בודדות בחודש, ורצים עם אפליקציה חיה על הפצה למספר רב של משתמשים. במידה ושרת האחסון וטכנולוגיות ביצוע תוכננו נכון, האפליקציה תהיה גמישה ומותאמת לעומסים שאמורים לעלות בהדרגה על השרת. מחירי האחסון עולים בהדרגה.

המטרה בשלב השישי להתחיל לכבוש את הנישה השיווקית ולהבחין מהן הזדמנויות לפיתוחי המשך שעשויים לשמור על האפליקציה עדכנית ומעניינת למשתמשים, כלומר מכאן ממשיכים את האבולוציה הטבעית של האפליקציה בהתאם לממצעים של משתמשים אמתיים. בדרך כלל הדרישות יגיעו מהם.

כאשר בוחרים חברת פיתוח חשוב לבחור חברה שמנוסה בהרמת פרויקטים יזמיים וחדשניים על מנת שתוכל ללוות אתכם גם בהחלטות העסקיות הנוגעות לאפליקציה שלכם.

 

לפני שאנחנו מתחילים לעבוד עם היוזם של הפרויקט אנחנו תמיד בודקים כדאיות כלכלית ומנסים לעזור לו לבנות מיזם מצליח מהשנה הראשונה שלו בחיים. לכן אנחנו מעניקים ללקוח שלנו אפיון עסקי ראשוני למיזם ללא עלות. המטרה שלנו לעזור ליוזם להחליט האם הרעיון שלו בשל לפיתוח ולהשלים את המרכיבים החסרים בפאזל לפני שהוא מקבל את ההחלטה החשובה של פיתוח המיזם, בין אם מדובר על אפליקציה או תוכנה מתקדמת. במידה ואנחנו מוצאים יחד שהפרויקט שלם ובשל לפיתוח, על בסיס אפיון עסקי שהכנו אנחנו נותנים הערכת שעות מדויקת לעלות הפרויקט וצפי לביצוע. בדרך כלל ההצעה שלנו כוללת גם את תיאור ההזדמנות, גודל השוק ועלות תכנית שיווק. ניתן להשתמש באפיון זה גם לקבלת מימון מקרנות המדינה. אין ספק שאנחנו רואים בעצמנו כשותפים להצלחה של המיזם ומבינים את גודל האחריות שלנו על הצלחתו. הגישה מאפשרת לנו להקים מיזמים מצליחים עם אחוזי הצלחה גבוהים

אנו יותר מנשמח להפגש ולחשוב יחד על עתידו של הרעיון שלך ולעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה עבורך

לקביעת פגישת ייעוץ ללא חיוב וללא התחייבות

צרו קשר
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366