apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

בניית אתרים – תהליך הבנייה

קידום באינטרנט - בנייה וקידום אתרים

 

איך בונים אתר, כך שהוא באמת יביא לקוחות

כמה פעמים שמענו את הדברים הבאים: “בניתי אתר מאוד יקר, אך אני לא רואה תוצאות”, “שיווק באינטרנט זה לא עובד”, “יש לי אתר, יש לי כניסות, אך אנשים לא מתקשרים”. “אני לא צריך אתר, אני עושה קידום ממומן”

אתר אינטרנט, הרבה פעמים משמש ככרטיס ביקור. וכמו כרטיסי ביקור רבים שאתם מחלקים, אתר שלכם מוצא את עצמו שומם ובודד ברחבי האינטרנט ללא תוצאות…

מה שאנחנו הולכים לספר לכם, יעזור לכם להמנע מטעויות של אנשים רבים, ולבנות את האתר בצורה שהוא כן יניב תוצאות, ואם תיישמו, תוך מספר בודד של חודשים, תוכלו להוריד משמעותית את הוצאות השיווק שלכם.

נדבר היום על איך לתכנן ולבצע נכון את הליך בניית אתרים. חשוב שהאתר יהפוך להיות כלי שיווקי חזק שלכם. בניית אתרים היא השקעה לטווח ארוך, שיכולה להבטיח לכם זרם עקבי של לקוחות. תכנון ויישום נכון של בניית אתרים וקידום המשך יצרו לכם מקור לקוחות שרק ישתפר עם הזמן.

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

שלב הכרחי ביותר ביישום בניית אתרים – הגדרת קהל יעד

שלב הגדרת קהל יעד הוא שלב מהותי מאוד לפני תחילת המערך השיווקי. נסו לפרט כמה שיותר מיהם הלקוחות האידיאליים שלכם. לצורך כל תוכלו להעזר בשאלות הבאות:

  • האם זה לקוח עסקי או פרטי?
  • מה טווח הגילאים של הלקוחות שלי?
  • האם הלקוחות שלי הם בעיקר נשים או גברים?
  • איזה מוצרים נוספים צורכים הלקוחות שלי?
  • מה צפי ההכנסות של הלקוחות שלי?
  • מה התקציב החודשי הצפוי של הלקוחות שלי?
  • מה התקציב הריאלי של הלקוחות שלי לשירותים שלי?
  • איזה בעיות אני פותר ללקוחות שלי?
  • מה התועלות שלי ללקוחות פוטנציאליים שלי?
  • מה מיוחד בשירותים שלי לעומת המתחרים שלי?
  • האם יש תחומי עיסוק משלימים , איתם אני יכול לעשות שיתופי פעולה?
  • שאלות נוספות שיעזרו לכם לתאר את קהל הלקוחות שלכם

מומלץ לעשות בדיקה מקיפה של מתחרים פוטנציאליים שלכם. בייחוד אלו שמצליחים. מה הם מציעים. איך נראים תכנים שיווקיים שלהם. מה עלות השירותים שלהם.

כמה שיותר מידע תאספו על קהל יעד, כך יהיה לכם קל יותר לבנות את החומרים השיווקיים שלכם

מחקר ביטויי מפתח

אחרי שהגדרתם את קהל הלקוחות שלכם, והבנתם את התחרות בשוק, ולפני שניגשים לכתיבת תכנים שיווקיים, חשוב מאוד לבצע מחקר ביטויי מפתח מקיף.

מטרת המחקר היא לבנות את החומרים השיווקיים שלכם בצורה נכונה, כך שהאתר שלכם יתקדם מהר במנועי החיפוש, והלקוחות שאתם פונים עליהם, ימצאו אתכם בקלות. עם הזמן, ככל שתתמידו לעדכן את האתר שלכם עם חומרים שיווקיים שבנויים נכון, תקבלו יותר ויותר פניות של לקוחות שלכם דרך האתר, בלי לשלם על זה. מה שיאפשר לכם להוריד משמעותית את הוצאות השיווק. על כן שלב זה מאוד מהותי להצלחת האתר.

בסופו של תהליך, מטרתכם לקבל 2-3 ביטויי מפתח מרכזיים, עם מספר רב של חיפושים (מאות עד מספר אלפים) ותחרות סבירה.

הכנו בשבילכם מדריך מקיף שיעזור לכם לעשות את המחקר הראשוני באופן עצמאי.

כתיבת תכנים שיווקיים

לפני שמתחילים לבנות אתר ולמתג את העסק בכלל, יש להכין חומרים שיווקיים. חומרים שיווקים צריכים להיות מוכתבים על ידי ביטויי מפתח שהכנתם מראש. המשמעות שאתם צריכים לזכור תוך כדי כתיבת הטקסטים השיווקיים, שהטקסטים צריכים להזכיר ביטויי מפתח וביטויים קשורים עליהם. בכתיבת חומרים שיווקיים חשוב לכתוב על הביטויים המרכזיים, להזכיר אותם בכותרות, ובהמשך גם לתייג את התמונות של הכתבות עם ביטויי מפתח אלו.

 אנו ממליצים מאוד לבנות חומרים שיווקיים לפחות לסעיפים הבאים:

  • שם העסק וסלוגן בהתבסס על ביטויי מפתח מרכזיים
  • עמוד ראשי – פנייה ישירה לקהל לקוחות שלכם. תיאור הבעיות שאתם נותנים פתרון עם השירותים שלכם. תיאור תכונות של העסק שלכם עם תועלות ללקוחות שלכם. הזמנה ליצירת קשר בסוף הדף. מומלץ לצטט המלצות של לקוחות.
  • עמוד אודות – פנייה אישית ללקוחות (אם אתם מעוניינים לבנות את השיווק שלכם על האישיות שלכם. מומלץ לעסקים קטנים). תיאור הנסיון שלכם ותכונות עם תועלות שאתם מביאים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.
  • עמוד שירותים – מן מחירון, שמתאר את השירותים שאתם מציעים ותועלות של שירותים אלו. ניתן לפרט מחירים. מומלץ לקרוא להשארת פרטי קשר.
  • כמה עמודי נחיתה – עמוד נחיתה ייחודי לכל תת אוכלוסייה של הלקוחות שלכם. כל דף נחיתה ייעודי צריך למכור מוצר אחד ייעודי לאותו קהל יעד. דפי נחיתה הם דפים ממוקדים שמטרתם למכור מוצרים ספציפיים.
  • חומרים שיווקיים נוספים – בהם אתם משתפים פתרונות לבעיות נפוצות של הלקוחות שלכם. בתור התחלה ניתן לכתוב מספר מצומצם של מאמרים. 2-3 לכל היותר. אך חשוב להעלות מאמרים נוספים בהתמדה.

שלב המיתוג

בשלב זה, ייתכן ותצטרכו מספר בעלי מקצוע: מיתוג גרפי לקביעת שפה גרפית כללית, מעצב אתרים, אנימטור, צלם וידאו עסקי. היינו ממליצים להתחיל מעיצוב של הלוגו. בכל אופן בסיס איתן למיתוג נכון, הם חומרים שיווקיים שהכנתם. הם יעזרו למומחים שתעבדו איתם לקבוע שפה גרפית, בהתאם לקהל יעד עליהם אתם פונים. מחקר המתחרים שתעשו, יעזור לכם לבחור את המעצב שמתאים ביותר. תוכלו לשקול בהבנה טובה יותר, האם עבודות של המומחה, מתאימות לרמת התחרות שהציבו בפניכם המתחרים.

שלב זה יכול להיות שלב יקר במיוחד. לכן כדאי להעזר בסבלנות ולהשקיע זמן בחיפוש מומחים עם מחירים אטרקטיביים ועבודה באיכות גבוה.

ניתן גם להציע ברטר בקבוצות פייסבוק לעסקים, בתמורה לשירותים המקצועיים שאתם נותנים.

חשוב מאוד לעצב את הפריטים הבאים:

  • לוגו
  • אתר אינטרנט
  • דפי נחיתה מרכזיים
  • דף שירותים
  • דף פייסבוק
  • צילום וידאו אישי מקצועי שמספר עליכם ועל העסק שלכם

את המומחים תוכלו למצוא בקבוצות עסקיות של פייסבוק וגם באתרי מכרזים רבים כמו XPLASE, ODESK, ואחרים. כמובן שבאתרי מכרזים בינלאומיים תצטרכו להשקיע זמן במציאת המומחה ותצטרכו להתכתב עם המומחה בשפה האנגלית. הייתרון שהתשלום הוא אחרי העבודה.

תוכלו להפיק תועלת משלב זה, ולמצוא קבוצת נטוורקינג עסקית עם בעלי מקצוע שאתם מחפשים. נטוורקינג היא שיטת שיווק שמבוססת על שיתופי פעולה עסקיים עם בעלי עסקים אחרים. אם תזמינו עבודות ממומחים בקבוצתכם, יהיה לכם קל משמעותית לעשות שיתופי פעולה עסקיים עם בעלי עסקים בקבוצה. מומלץ למצוא מומחים, שלא עושים עדיין שיתופי פעולה עם בעל מקצוע מתחומכם. קבוצות נטוורקינג תוכלו למצוא ב-BNI, BIZMAKEBIZ, נטוורקינג ויין, קבוצות עסקיות של נטוורקינג בפייסבוק, פורומים ואחרים.

שלב יישום של בניית האתר

דווקא שלב בניית האתר יכול להיות שלב לא יקר במיוחד. אנחנו נספר לכם איך תוכלו לצמצם משמעותית בהוצאות.

דבר ראשון, אנחנו מאוד ממליצים לעבוד עם וורדפרס. זאת פלטפורמה מדהימה מבחינת קלות השימוש והתאמתה לקידום האורגני. ישנו מספר רב של מומחים שעובדים עם הפלטפורמה. עם מספר רב מאוד של תוספים חינמיים, שיאפשרו לכם לעשות עם הפלטפורמה ככל העולה על רצונכם.

כאשר יש לכם עיצוב מוכן של האתר, תוכלו להוזיל משמעותית את בניית האתר על ידי פתיחת פרויקט באחד מאתרי המכרזים של פרילנסרים בארץ או בחול: XPLACE, ODESK, FREELANCERS  ואחרים.

כאשר אתם בוחרים את הפרילנסר, חשוב שתבדקו את תיק העבודות שלו לפי פרמטרים הבאים:

  • זמן עליית האתר
  • האם האתר נראה טוב בדפדפנים שונים
  • האם האתר נראה טוב על מסכים שונים
  • האם הקישורים הפנימיים של האתר מובנים לקורא, או שמוטמע בהם קוד

חשוב שתשאלו את בונה האתר אם הוא מכיר מה צריך להתקין לצורך קידום אורגני. ותוודאו שבאתר שלכם יותקנו תוספים של:

  • בניית מפת האתר – ניתן להשתמש ב- Google XML Sitemaps
  • קישור לגוגל אנליטיקס ולבינג
  • תוספי SEO
  • ענן תגיות
  • Breadcrumbs
  • תוספי אבטחה, ניתן להשתמש ב- Better WP Security
  • תוסף Jetpack
  • טופס צור קשר בכל עמוד בדף
  • התאמה לאתר סללולרי (ניתן לעשות עם תוסף של dudamobile)
  • קודי עמוד פייסבוק וגוגל שלכם משולבים בתוך האתר. יש לתכנן את זה עוד בשלב העיצוב.
  • כפתורי שיתוף לכל דף באתר. (חשוב מאוד שיוטמע אוטומטית)
  • חשוב לוודא שלכל ביטוי מפתח תווצר קטגוריה ייחודית שתרכז את המארים שלכם בנושא זה. ושהתפריט הראש יציג קישור לקטגוריה ולא לפוסט האחרון.
  • חשוב מאוד להתקין את הקוד המאמת את האתר שלכם של כלי מנהלי אתרים של גוגל. לאחר ההתקנה, יש להגיש את מפת האתר שלכם, מומלץ אחרי כל עדכון. בכלי זה תוכלו לעקוב על מצב האתר שלכם בחיפושים.

התוצאה הסופית, צריכה להיות אתר דינאמי, שתוכלו לעדכן בו תכנים בקלות. אם יש בכם חשד מעבודה עם פרילנסרים, תוכלו לפנות לבונה אתרים שאתם מכירים ומעוניינים לעשות איתו שיתופי פעולה, או לפי המלצה. אך אנו ממש ממליצים לעבוד עם וורדפרס ולא פלטפורמות אחרות.

שלב הקידום

כעת מה שנותר לכם, זה פשוט לעדכן את האתר שלכם באופן שיטתי, פעם-פעמיים בשבוע לעלות מאמרים שעונים על שאלות של לקוחות שלכם, אך חשוב לזכור שמאמרים אלו צריכים להתרכז בביטויי המפתח המרכזיים שלכם. אם תיישמו מספר טיפים הבאים, תראו איך האתר שלכם יתחיל להתקדם בתוצאות החיפוש הרצויות. בנוסף לתוצאות החיפוש הרצויות, תשימו לב שגם ביטויי מפתח נוספים, שרלוונטיים לתחום שלכם יתחילו להניב תוצאות.

דברים שיעזרו לכם לחזק את הקידום האורגני:

  • כל מאמר שאתם מפרסמים באתר, דאגו לשתף אותו בכמה שיותר מקומות: בדף העסקי שלכם בפייסבוק. בקבוצות עסקיות של פייסבוק. בקבוצות ייעודיות של קהל יעד שלכם. למשל קוסמטיקאית יכולה לפרסם קישורים לטיפוח הפנים בקבוצות של נשים. בדף הפייסבוק האישי שלכם.
  • דאגו לתת שמות נכונים לתמונות שאתם משתפים במאמרים. מומלץ לחזור על כותרת המאמר בכל תמונה. או לתת שמות שקשורים לביטויי המפתח המרכזיים של המאמר.
  • דאגו להוסיף תגיות, לפי ביטויי מפתח המרכזיים של כל מאמר.
  • הזמינו בכל מאמר להרשמה לרשימת התפוצה או ליצירת קשר איתכם לייעוץ. נסו להוציא תועלת מהתקשרות עם קורא המאמר ולהפוך אותו ללקוח פוטנציאלי שלכם.
  • סרטוני וידאו – בנוסף למאמר מומלץ להכין סרטוני וידאו ומצגות בהם ניתן לשמוע את הקול שלכם, שנותנות מענה לבעיות נפוצות אצל קהל לקוחות שלכם. את הסרטונים הטמיעו באתרכם בתור מאמר. מומלץ מאוד לצרף טקסט מקיף שמסכם את תכני הסרטון לתוך מאמר זה.
  • בסרטוני וידאו עצמם, כאשר אתם מעלים אותם לערוצי וידאו שונים, מומלץ לתת תגיות ושם לסרטון, כאילו מדובר במאמר, כלומר בהקשר לביטויי מפתח המרכזיים. מהסרטון תפנו לאתר שלכם. בתוך התיאור של הסרטון מלאו כמה שיותר טקסט, שנותן תקציר של הסרטון. והחשוב מכל, כל טקסט צריך להיות ייחודי – אסור לשכפל טקסטים.
  • רשימת תפוצה: אל תהססו להזמין אנשים להצטרף לרשימת התפוצה בכל הזדמנות אפשרית. וכל מאמר חדש שאתם מעלים, דאגו לעדכן את רשימת התפוצה. אם תדירות פרסום מאמרים גבוהה (שזה ממש מצוין), פשוט דאגו לעדכן את רשימת התפוצה, אחת לשבוע או לשבועיים, על מאמרים חדשים ותקצירים שלהם.

לסיכום:

ניסינו לתמצת את תורת הבנייה של האתרים במאמר אחד. ספרים רבים נכתבו ועוד ייכתבו בנושא. אנו מקווים שבעזרת המצפן הזה תוכלו להתחיל את הדרך. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו, ולקבל טיפים על קידום ובניית אתרים, ועל השיווק באינטרנט.

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366