apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

טורונט – בית תוכנה בצד שלך

בית תוכנה

אני מנהלת פרויטקים מ-2007. כשנכנסתי לאקסלנס נשואה, הייתי צריכה לעשות את הבלתי אפשרי עם מינימום תקציבים ומקסימום יעילות – להרים מערכת תפעול יחד עם מתכנת אחד נוסף. למעשה היה מדובר ב-ERP לכל דבר ובשני מתכנתים זוטרים שרק עתה סיימו את לימודיהם.

מה אני אגיד לכם? בלתי אפשרי? אולי. אלפי שורות קוד? נכון.

אבל היתה לי תשוקה לעשות שינוי, ידעתי שיש לי כלים שיכולים להעניק לחברה שלנו יתרון בשוק, להקל על עובדים, ולהעניק שירות טוב יותר ללקוחות. אולי זה תכונה של רוסים, אבל היה לי חלום גדול – להרים את מערכת התפעול הפנימית, כמה שיותר מהר! כי באמת היה אכפת לי! ואכן בשנה השנייה שהתחלנו, החברה זכתה במקום הראשון בתפעול. וזה אמר הכל על היחס של העובדים כלפי החברה וכלפי הלקוחות. המסירות הזאת. אקסלנס בוחרים עובדים מסורים שבאמת אכפת להם…

כך גם בפרויקטי תוכנה שלי – קודם כל בואו נדבר עסקים. מה באמת אתם צריכים? האם התוכנה שאתם מבקשים באמת תפתור צורך עסקי.

כולם מדברים יפה, שאכפת להם מלקוחות, אבל אני יכולה להציג מספר פרויקטים שהתעקשתי עם מנהל מוצר על כך שהצורך האמתי שלו נמצא במקום אחר, ומי שקובע את הצרכים זה המשתמשים המשלמים קודם כל. מה באמת אתם מוכרים? מה המטרה האמתית של התוכנה שאתם רוצים לפתח? מי הולך לעבוד על התוכנה ומה הוא הולך להשיג?

הצלחה והטמעה של תוכנה בחיים אמתיים תלויה אך ורק בנוחות של התוכנה למשתמשי הקצה ולהצלחה של התוכנה להשיג את היעד העסקי בפועל לשמו אנחנו מפתחים אותה.

בדרך כלל הדרג הניהולי רואה בתוכנה מטרות מסוימות, אך בפועל כאשר משתמשים רגילים עובדים על המערכת, אם הם לא ייהנו ואם המערכת לא תיתן להם מענה ישיר לצורך, התוכנה תכשל.

החשיבות של נוחות צריכה לקבל ביטוי אפילו יותר חזק בתוכנות שנמכרות או אתרים במיזמים. מספיק שכפתור אחד לא יהיה ברור והלקוחות הפוטנציאלים יינטשו בהמוניהם והמוצר לא יחזיר את ההשקעה.

שלב האפיון של המוצר:

אני חושבת שמה שצריך לקבוע את אופי של המוצר זה לקוח הסופי שהולך לשלם עליו. הרי המטרה שלנו זה או להגדיל רווחים של החברה או לצמצם הוצאות תפעול.

מוצר מבוסס מודל תגמול – הגדלת רווחים של החברה: בשלב זה אנחנו בודקים מי הלקוח של המוצר ומהו מודל עסקי של כל הפרויקט. האם באמת מדובר בשוק גדול מספיק. מהו אופי הלקוח. מי המתחרים בשוק ומה הם מציעים. האפיון נקבע לפי הפעולות שמכניסות רווח לחברה – אותן פעולות צריכות לקבל במה וחלק ניכר באפיון מוצר.

מוצר מבוסס חיסכון בהוצאות תפעול – במידה ומדובר על תוכנה שמיועדת לחסוך שעות עבודה, המטרה שלנו זה לברר מה התוכנה נועדה להשיג. והאם באמת במוצר הסופי יחסך זמן עבודה ולא יקשה על העבודה. מהם מינימום הנדרש של מסכים ופעולות ממשתמש קצה על מנת להשיג את המטרה הסופית לשמה אנחנו מפתחים את המוצר.

פיתוח המשך לאתרים קיימים:

אחד מהכלים בהם אנחנו משתמשים לבדיקה של המשך פיתוח של מוצר קיים זה –HOTJAR. אנחנו מתקינים אותו באתרים שפותחו במודל עסקי מסוים על מנת לברר האם האתר משיג את יעדו ובאמת רותם משתמשים לבצע את הפעולות הרצויות. למשל אם המודל העסקי הוא יחס המרה של לחיצה על באנרים, אנחנו יכולים לעקוב אחרי התנהגות הגולשים, ותזוזת העכבר שלהם ולוודא שאכן הגולשים מתייחסים לבאנר. לפי הזמן שהם שוהים בעמוד זה או אחר אנחנו יכולים לוודא שהבאנר ממוקם במקום טוב, שבאמת ראו אותו ובאמת התייחסו עליו. אם מודל עסקי הוא לגרום לאנשים לרכוש מוצר, אנחנו צריכים לוודא שהטקסט של תיאור המוצר וכפתור הנאה לפעולה ממוקמים במקום הנכון וזוכים להתייחסות. יתרה מזאת לפי התנהגות הגולש אנחנו יכולים לדעת מהו המקום בטקסט אחריו הקורא איבד עניין או מהם משפטי המפתח שגורמים ללקוחות לקבל החלטת קנייה.

שלב יישום

אין ספק שעלות הפרויקט קובעת, אך כמו שעלות הפרויקט חשובה, כך גם חשוב לחשוב על המשך הדרך. בשלב התכנון אנחנו  בודקים מהם הצרכים שעשויים להיווצר בהמשך הדרך. איפה תידרש גמישות מקסימלית. במידה ואנחנו צפויים לפתח אפליקציה, מראש צורת הפיתוח תהיה מותאמת לצורך עתידי ותפותח בסביבה המתאימה. כמו כן, אנחנו בודקים מהם הטכנולוגיות המתאימות ביותר לכל צורך ובוחרים את הסביבה בהתאם.

בדיקת כדאיות

אני מאמינה שלפני שנכנסים לעסקה מחייבת ובעלת משמעויות כלכליות ועסקיות חשוב להכיר את השותף העסקי העתידי שלך לביצוע הפרויקט. לכן טורונט פיתחה תכנית ליווי ראשונית ללא חיוב וללא התחייבות. בתוכנית זאת טורונט מקצה מספר שעות לביצוע אפיון מוצר ומודל כלכלי ועסקי. תכנית זאת מאפשרת ללקוח לבדוק כדאיות ולהכיר אותנו ללא שום סיכון מצדו.

התוכנית כוללת מספר פגישות עסקיות בהם אנחנו מדברים על מודל עסקי, גודל השוק, נישה שיווקית, ואפיון מוצר או שינוי הרצוי. היות וטורונט מתמחה בשיווק מוצרים טכנולוגיים, יש לנו את הכלים למדוד את הצלחה הצפויה ולהבין מהם הפלטפורמות השיווקיות שכדאי לבחור בהם לקידום המוצר. התוכנית מאפשר ללקוחות לבדוק כדאיות עסקית וכלכלית של המוצר העתידי ללא חיוב וללא התחייבות.

חשוב לנו לוודא שטורונט באמת יכולה לתרום לפרויקט והפיתוח הרצוי הוא אכן מה שאתם צריכים.

רוצים להתנסות? התקשרו : 058-4481366

לפני שאנחנו מתחילים לעבוד עם היוזם של הפרויקט אנחנו תמיד בודקים כדאיות כלכלית ומנסים לעזור לו לבנות מיזם מצליח מהשנה הראשונה שלו בחיים. לכן אנחנו מעניקים ללקוח שלנו אפיון עסקי ראשוני למיזם ללא עלות. המטרה שלנו לעזור ליוזם להחליט האם הרעיון שלו בשל לפיתוח ולהשלים את המרכיבים החסרים בפאזל לפני שהוא מקבל את ההחלטה החשובה של פיתוח המיזם, בין אם מדובר על אפליקציה או תוכנה מתקדמת. במידה ואנחנו מוצאים יחד שהפרויקט שלם ובשל לפיתוח, על בסיס אפיון עסקי שהכנו אנחנו נותנים הערכת שעות מדויקת לעלות הפרויקט וצפי לביצוע. בדרך כלל ההצעה שלנו כוללת גם את תיאור ההזדמנות, גודל השוק ועלות תכנית שיווק. ניתן להשתמש באפיון זה גם לקבלת מימון מקרנות המדינה. אין ספק שאנחנו רואים בעצמנו כשותפים להצלחה של המיזם ומבינים את גודל האחריות שלנו על הצלחתו. הגישה מאפשרת לנו להקים מיזמים מצליחים עם אחוזי הצלחה גבוהים

אנו יותר מנשמח להפגש ולחשוב יחד על עתידו של הרעיון שלך ולעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה עבורך

לקביעת פגישת ייעוץ ללא חיוב וללא התחייבות

צרו קשר
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366