apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

אפיון אפליקציות

אפיון אפליקציות

אפיון אפליקציות זה לא רק חלק מאוד חשוב וחיוני לפיתוח מוצלח זהו גם חלק שבו מגדירים את אופייה וייעודה של האפליקציה. זהו שלב מכריע להצלחה של אפליקציה. מה שמאפיין כמעט כל מזמין אפליקציה זוהי נטייה לחשוב שהלקוח הסופי דומה לו באופיו או ברצונותיו. בועל משתמשי האפליקציה הם אנשים עם אופי מסוים, דפוס חשיבה והרגלים שצריכים לבוא לידי ביטוי באפליקציה עצמה. היא חייבת להתאים ולשרת קודם כל את לקוחות הקצה עבורם אפליקציה זאת מפותחת.

בפועל אפשר לבנות קורס אקדמי שלם, אם לא תואר על מהות האפיון. מכיוון שיש המון דקויות ופרטים עליהם צריכים להכנס לפני שניגשים לאפיון. במידה והאפיון לא יהיה מלא ובור ולא ישרת את לקוחות הקצה, עתידה אפליקציה לחוות כשל בתקופה של הטמעה.

שלבים באפיון אפליקציה:

חלק א: מיהו לקוח סופי?

בשלב זה אנחנו מגדירים את קהל יעד, ולומדים להכיר את העולם שלו – המטרה שלנו להבין את צורת חשיבתו, צרכיו, רצונותיו והרגליו. בשלב זה אנחנו מבינים האם האפליקציה באמת נותנת מענה לצורך קיים, אמורה לעורר צורך, האם היא מובנת או מורכבת למשתמש הקצה. כבר בשלב זה אנו דנים על הטמעה של האפליקציה, הדרכות למשתמשים ודרכי שיווק עתידיים במידה וזה רלוונטי.

חלק ב: מהו מודל העסקי?

מי הולך להרוויח מיצירת האפליקציה ובאיזה צורה? כיצד אפליקציה זאת הולכת לשרת את האינטרסים שלהם בצורה הטובה ביותר. מה הדוחות, הממשקים והצרכים של “לקוחות משלמים”. לדוגמא – מפרסמים ברשת חברתית, או לקוחות עצמם שירכשו גרסה או שירותים בתשלום.

חלק ג: מי השחקנים הנוספים ?

עם מי אפליקציה זאת צריכה לבוא במגע ובאיזה צורה: ממשקים חיצוניים, שירותי שליחת סמס או סליקה,   דוחות, רשימות תפוצה ועוד. בחלק זה המטרה שלנו לבנות תמונה שלמה של אפליקציה העתידית.

חלק ד: הגדרת עדיפויות.

בכל אפליקציה ישנו את הבסיס – חובה בלעדיו המוצר פשוט מאבד משמעות , ויש חלקים שהם חשובים אך בהחלט ניתן להסיר אותם ממערכת בלי לפגוע במטרה הסופית שמטרת האפליקציה להשיג. לשם כך מחלקים את הפרויקט לחלקים: חלקים חיוניים וחלקים חשובים לפי סדר עדיפויות של ביצוע.

חלק ה: נראות האפליקציה

בחלק זה מגדירים את ממשקי האפליקציה, זרימת המידע ואת כל דרכי האינטראקציה בין משתמש לאפליקציה. מה כל פעולה אמורה לעשות ולאן היא מובילה. זהו חלק יחסית לוגי. חשוב שתהיה מעורבות של מומחים לממשקי משתמש בחלק זה

חלק ו: תסריטי בדיקות

כבר בשלב האפיון מאפיינים את ההתנהגות הנכונה של מערכת ומדד לתקינות של ביצוע פעולה זאת או אחרת. זהו שלב הכרחי להעברת האפיון לאפיון הטכני.

חלק ז: אפיון טכני

בחלק זה מחלקים את המערכת לחלקים טכניים בהתאם לפונקציונליות הנדרשת בכל חלק: ממש משתמש, צד שרת, בסיס נתונים, שירותי API כגון שליחת סמס, מיילים, סליקה ועוד. זהו חלק הכרחי לאומדן שעות ועלויות פיתוח.

טורונט מלווה עסקים ויזמים בפיתוח האפליקציות בכל השלבים כולל פיתוח ושיווק עתידי. אנו מציעים פגישת הכרות ללא התחייבות.

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת הכרות איתנו, התקשרו : 058-4481366

לפני שאנחנו מתחילים לעבוד עם היוזם של הפרויקט אנחנו תמיד בודקים כדאיות כלכלית ומנסים לעזור לו לבנות מיזם מצליח מהשנה הראשונה שלו בחיים. לכן אנחנו מעניקים ללקוח שלנו אפיון עסקי ראשוני למיזם ללא עלות. המטרה שלנו לעזור ליוזם להחליט האם הרעיון שלו בשל לפיתוח ולהשלים את המרכיבים החסרים בפאזל לפני שהוא מקבל את ההחלטה החשובה של פיתוח המיזם, בין אם מדובר על אפליקציה או תוכנה מתקדמת. במידה ואנחנו מוצאים יחד שהפרויקט שלם ובשל לפיתוח, על בסיס אפיון עסקי שהכנו אנחנו נותנים הערכת שעות מדויקת לעלות הפרויקט וצפי לביצוע. בדרך כלל ההצעה שלנו כוללת גם את תיאור ההזדמנות, גודל השוק ועלות תכנית שיווק. ניתן להשתמש באפיון זה גם לקבלת מימון מקרנות המדינה. אין ספק שאנחנו רואים בעצמנו כשותפים להצלחה של המיזם ומבינים את גודל האחריות שלנו על הצלחתו. הגישה מאפשרת לנו להקים מיזמים מצליחים עם אחוזי הצלחה גבוהים

אנו יותר מנשמח להפגש ולחשוב יחד על עתידו של הרעיון שלך ולעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה עבורך

לקביעת פגישת ייעוץ ללא חיוב וללא התחייבות

צרו קשר
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366