apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

058-4481-366

איך לקדם אתר בגוגל בכוחות עצמך, אפשרי לכל עסק

איך לקדם אתר בגוגל בכוחות עצמך

אם אתם חושבים שאתר זה נורא מסובך, ושמאוד קשה לקדם אתר באופן עצמאי, בשורות הבאות נסביר איך לקדם אתר בגוגל בכמה שעות ספורות בחודש.

היום נדבר על איך כל אחד מכם, גם אלו שאין להם שום מושג בקידום אתרים, יכול לקדם את האתר שלו באופן עצמאי לחלוטין.

מה שאתם צריכים זה משמעת עצמית, ולהשקיע בקידום אתר שלכם בדיוק שעתיים בשבוע. זה הכל! נכון שלא תראו תוצאות תוך זמני שיא, כמו שיודעים המקדמים המקצועיים. אבל בהחלט תוכלו להגיע להישגים יפים תוך תקופה של חצי שנה.

תחשבו שעוד חצי שנה מהיום, אתר אינטרנט שלכם יתחיל לייצר לכם הכנסות. הלקוחות יגיעו אליכם דרך האתר. לא שווה את המאמץ של שעתיים בשבוע?

מיתוס ראשון – בנייה וקידום אתרים זה קשה ונורא יקר

כפי שהבנתם מהכותרת, מדובר במיתוס. היום יש כל כך הרבה פתרונות לבניית אתר בכוחות עצמכם. אם אתם עסק שבונה על מקסימום 15-20 לקוחות בחודש, אין טעם להשקיע כל כך הרבה. איזה פתרונות יש לכם?

צור קשר עכשיו: 054-4481-366

לחפש פתרון זול

להזמין אתר אצל סטודנט, עם תבנית מאינטרנט. חפשו משהו שיעשה לכם את זה בפורומים של סטודנטים. אמנם לא תקבלו חשבונית, אבל תקבלו אתר זול ועובד.

דרך שנייה היא להזמין אתר אצל חברה שמבטיחה בנייה בזול , ראינו פתרונות של 70 ש”ח בחודש. שוב הפתרונות שאנחנו מציעים מתאימים לעסקים קטנים, שהיעדים שלהם זה 15-20 לקוחות בחודש. אם אין בכוונתכם להעסיק עובדים, ואתם גם לא חולמים לנהל צוות, אז פתרון של אתר זול , הוא פתרון אפקטיבי

ניתן גם לפתוח פרויקט ב-XPLACE. זוהי פלטפורמה שמהווה מכרז על עבודות. תוכלו להגביל תקציב בניית האתר ולראות תיקי עבודות וציוני הערכה של פרילנסרים שונים. היות ומדובר בתחרות, תוכלו לקבל הצעה מאוד מפתה.

כמובן שבכל אחת מהאופציות מומלץ לבדוק תיק עבודות לפני.

מיתוס שני – קשה מאוד לקדם אתר לבד

תראו גוגל כל פעם יוצאים עם עדכונים חדשים, והמטרה שלהם בסופו של דבר להרוג את הקידום “הלא טבעי” לכן התוצאות הכי יפות קורות כאשר משתמשים בקידום “טבעי ” של האתר.

קידום אתר אינטרנט איך רואים אותך

קידום אתר אינטרנט איך רואים אותך

מה זה קידום אתרים טבעי?

מבחינת גוגל אתר שצריך להיות מקודם צריך להכיל המון מידע מעניין. כמו כן, צריכים “לדבר עליו”. וכל עדכון ושינוי שיוצא בקידום, בא למנוע מקידום שהוא לא טבעי להכשל. אז מה נדרש מבעל אתר שרוצה לקדם את האתר שלו ? בסופו של דבר מה שנדרש, הוא לייצר תוכן איכותי, ולדאוג להפניות חיצוניות.

תכנים מעניינים

אנחנו מאוד ממליצים לכל אחד ואחד מכם, להתחיל לנהל בלוג, באתר שלכם. ולנהל את האתר שלכם לפי כללי בלוג. כלומר המידע צריך להיות מעניין. צריך לגרום לקורא לחזור שוב ושוב. צריך לעניין אדם להשאר ולרצות לקבל עוד ועוד. וזה כבר לא משנה, אם מדובר בחנות, או באתר תדמיתי. זמנים שבהם היה ניתן לקדם אתר תדמיתי תמו. גוגל משפרים כל הזמן את האלגוריתמים שלהם ומנסים לקדם אתרים שבאמת נותנים מידע חיוני ומעניין.

 אם אתם מנהלים חנות, אתר תדמיתי של עסק, כתבו על תהליך יצירה והשראה. שלבו הרבה הומור. דברו על הצוות שלכם. תנו טיפים על איך בוחרים מוצרים. עשו תחרויות בין מוצרים השונים. ערכו ביקורות על מוצרים, והשוואתם מול מוצרים אחרים. דברו על חידושים טכנולוגיים. לכו לתערוכות ועשו מאמרים עליהם. תוכלו לקבל רעיונות, על מה לכתוב מפורומים על מכירות, אתרי בלוגים מוצלחים, וכל מאמר אחר שאתם בעצמכם מצאתם כמעניין.

גוגל נוטה יותר ויותר לקדם אתרים עשירים בתוכן, ואתרים שעליהם מדברים.

איך גורמים לכך שידברו עליכם?

בנוסף לתהליך הטבעי שיבוא עם הזמן, מומלץ להאיץ את הדיבור על האתר שלכם בעזרת מקורות חיצוניים.

איך עוזרים לגוגל לראות אותך?

יש הרבה שיטות ליצור הצבעות חיצוניות לאתר שלכם. יש כאלה שמועילות יותר, ויש כאלה שמועילות פחות. אנחנו משתדלים לייצר הצבעות איכותיות, שמתורגמות על ידי גוגל כהצבעות טבעיות. נכון שחיזוק של הצבעות טבעיות עם הצבעות של מקצוענים מזרז את התהליך. אך אנחנו כרגע לא רודפים אחרי הזמן, אלא רוצים לתת לכם, בעלי עסקים עצמאיים, כלים שכן יניבו תוצאות לטווח ארוך. כמו כן, חשוב שתוכלו עשות את זה בכוחות עצמכם, ללא תלות במתכנתים ואנשים מקצוע יקרים.

שיטות לגרום לאחרים לדבר עליכם:

כל מאמר שמטרתו איננה למכור, הוא מאמר מעניין. מאמר שיכול לתרום לקהל יעד שלכם. מאמר מצחיק. חידושים טכנולוגיים. תשובות לשאלות נפוצות. כל אלה הם תכנים איכותיים ומעניינים. לכן מומלץ ורצוי להפיץ אותם בכל מקום שקהל יעד שלכם נמצא. פורומים , קבוצות עניין, אתרי ידיעות, אתרי מאמרים, בלוגים חיצוניים, קבוצות בפייסבוק, דפים עסקיים בפייסבוק.

יש לכך כמה יתרונות:

אתם יוצרים תנועה איכותית לעמוד פנימי. כלומר אנשים שבאים לעמוד זה נשארים שם מרצון, והם מעוניינים לקרוא את הכתבה. גוגל מפרשת את זה כהצבעה איכותית, ומדרגת את התכנים שלכם בדרגה גבוהה.

גוגל רואה הרבה הפניות לדף פנימי. זה מאוד טוב, וגוגל אוהבת את זה מאוד. מבחינתה פרסמתם מידע איכותי, וכתוצאה מכך כל האתר שלכם מקודם.

דרך נוספת לחזק את האתר זה פרסום באתרי מאמרים. מה שעושים זה תקציר של מאמר (כל אתר מאמרים תקציר אחר) ויוצרים הצבעה לעמוד הפנימי. כמובן שמומלץ שהתקציר יהיה ענייני וקולע, ויגרום לגולש לבוא לאתר. גם אם לא הצלחתם, זה בסדר. הפניה מאתר מקודם ואיכותי, היא הפניה שמחזקת את האתר שלכם.

מכל הדרכים שאמרנו, איך ניתן לעשות קידום אתרים בשעתיים?

שוב, אנחנו לא אומרים לכם, נצלו כל דקה מזמנם לקידום. אנחנו ממליצים לקבוע יעדים ראליים שתוכלו לעמוד בהם בכוחות עצמכם. למשל :

פעם אחת בשבוע תשקיעו שעה בכתיבת מאמר שעשוי לעניין את הקהל יעד שלכם.

פעם אחת בשבוע השקיעו שעה בהפצה. תצטרכו להכין רשימה מראש איפה אתם רוצים להפיץ: באיזה קבוצות, אתרי מאמרים, פורומים. כל פעם תבחרו 3-4 מקורות שונים מהרשימה, והפיצו שם.

עד כאן להיום

תראו אנחנו מבינים שקשה לקבל המון מידע בבת אחת. לכן מומלץ מאוד לעשות את השינויים הללו בהדרגה. התחילו מכך שיהיה לכם אתר ותשלבו באתר שלכם בלוג. וקבעו לכם ימי עבודה מסודרים. עם הזמן תוכלו ללמוד ולשלב עוד טריקים לקידום אתרים.

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו
058-4481366

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו התקשרו עכשיו 058-4481366